![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voin käyttää Outlook Expressin oletusvastausosoitteenani sähköpostitse. Olen asentanut MS Office viikko sitten kanssa täydellinen install "-asetus. Se on asennettu MS Outlook mikä on hyvä asia, mutta en voinut tajuta, kuinka mikä email Addy lähettää kanssa, joten uninstalled MS Outlook. Minun ei tarvitse kaikki roskat joka tapauksessa. Nyt en voi sähköpostin kautta linkkien sivustossa tai Craigslist. Saan "default email clien ei setup kunnolla" virhe. Miten ratkaisen tämän ongelman? Se osoittaa, ei sähköpostia asiakkaan iex7 työkalut> ohjelmat, niin miten saan sen takaisin? |
|
| |||
| |||
| En voi vieläkään saan sen toimimaan. Olen jopa yrittänyt asenna Outlook Expressin kanssa xp levy ja silti ei toimi. Tein Muista napsauttaa "tee defaut" ja se on edelleen tapana työskennellä. Juuri ennen tein, että olen yrittänyt napsauta sähköpostiviestin linkkiä verkkosivuilla ja kaikki Minulla oli napsauta äänen, kun olen tehnyt sen oletusarvon sähköpostiohjelma, saan virheilmoituksen. En mene takaisin ja oletuksena painike syttyy uudelleen, valitse se uudelleen, sovelletaan, ok, vielä ei toimi. Kukaan ei tiedä, mitä tehdä? |
|
| |||
| |||
| Nightowl Teitkö tarkistaa Microsoft-tukitiedostojen keskiviikko sivuston? http://www.support.microsoft.com He ovat Outlook 2007 Lueteltu vasemmalla sivulla, klikkaa sitä ja näet on luettelo asioista, jotka voivat antaa sinulle vastauksen ongelmaasi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP DeskJet 960c - Lost kyky kaksipuolinen tulostus | tralethegreat | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 12th Jun 2009 13:02 |
| Sylimikrot Printer Sharing Ability Lost on Shut Down | dfr200764 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 24th Apr 2009 07:38 |
| Outlook Express Email hakea Poistettu Alamomentti | ashmehta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 16. toukokuuta 2008 13:51 |
| Linkit sähköpostitse lähettämällä minulle kotisivulleni | shinobijones | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 25. lokakuu 2007 01:02 |
| Outlook Express-osoitteet menettäneet | Esmeralda | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 9th Aug 2007 03:33 |
| Thread Tools | |
| |