mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Verloren de mogelijkheid om e-mail via links met Outlook Express

Reply

Thread Tools
Old 4 februari 2009, 20:46
Lid Fractie

Default Verloren de mogelijkheid om e-mail via links met Outlook Express

Ik gebruik Outlook Express voor mijn standaard e-mail. Ik heb MS Office een week geleden met de "volledige install"-instelling. Het geïnstalleerde MS Outlook die is prima, maar ik kon niet achterhalen hoe om te specificeren welke e-mail te sturen met addy, dus ik verwijderd MS Outlook. Ik hoef niet alle restafval dat toch. Nu kan ik geen e-mail door middel van links, zoals op een site of Craigslist. Ik krijg de "de standaard e-mailprogramma clien setup is niet goed" fout. Hoe kan ik dit oplossen? Het toont geen e-mail client in iex7 tools> programma's, dus hoe krijg ik het terug?
Old 5 februari 2009, 19:50
Lid Fractie

Ik kan nog steeds niet krijgen om te werken.
Ik heb zelfs geprobeerd om Outlook Express opnieuw installeren met de XP-schijf en het nog steeds niet werken.
Ik heb er zeker van te klikken op de "make defaut" en het nog steeds wont werk.
Net voordat ik dat deed, heb ik geprobeerd te klikken op een link in een e-mail website en alles wat ik kreeg was het klik geluid, nadat ik maakte het de standaard e-mailclient, krijg ik de foutmelding.
Ik ga terug en de standaard knop is verlicht, klik op het weer, van toepassing is, ok, nog steeds niet werken.

Niemand weet wat te doen?
Old 7 februari 2009, 09:47
Lid Fractie

Nightowl Heeft u de Microsoft-ondersteuningsbestanden woensdag site?
http://www.support.microsoft.com
Zij hebben voor Outlook 2007 van aanbieding aan de linkerkant van de pagina, klik daar op en u ziet er lijst van dingen die u kunnen geven een antwoord op uw probleem.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HP DeskJet 960c - Lost de mogelijkheid om dubbelzijdig afdrukken tralethegreat Digital Imaging & Printers 0 12 jun 2009 13:02
Laptops printerdeling Vermogen Verloren op Shut Down dfr200764 Netwerken, modems & VoIP 1 24 apr 2009 07:38
Outlook Express E-mail op te halen verwijderd item ashmehta E-mail, VoIP & IM Overleg 7 16 mei 2008 13:51
Links in e-mail sturen me naar mijn homepage shinobijones Windows besturingssystemen 2 25 okt 2007 01:02
Outlook Express-adressen verloren Esmeralda E-mail, VoIP & IM Overleg 8 9 Aug 2007 03:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.