![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag använder Outlook Express för min standard e-post. Jag har installerat MS Office för en vecka sedan med "fullständig installation" inställning. Det installerade MS Outlook som är bra, men jag kunde inte lista ut hur du ange vilken barnförbjudet att skicka med, så jag avinstallerade MS Outlook. Jag behöver inte allt som skräp ändå. Nu kan jag inte e-post via länkar som på en webbplats eller Craigslist. Jag får en "standard e clien är inte inställningarna korrekt" fel. Hur åtgärdar jag detta? Den visar ingen e-postklient i iex7 Verktyg> program, så hur får jag tillbaks det? |
|
| |||
| |||
| Jag kan fortfarande inte få det att fungera. Jag har även försökt att installera om Outlook Express med xp skivan och det fortfarande inte fungerar. Jag gjorde du klicka på "göra defaut" och det fortfarande brukar fungera. Precis innan jag gjorde det, jag försökte klicka på en e-länk i en hemsida och allt jag fick var att klicka på ljud, när jag har gjort det till standard e-postklient, får jag felmeddelande. Jag gå tillbaka och standard knappen lyser upp igen, klicka på den igen, tillämpas, ok, fortfarande kommer inte att fungera. Ingen vet vad de ska göra? |
|
| |||
| |||
| Nightowl Visste du kontrollera att Microsoft stöder onsdag webbplats? http://www.support.microsoft.com De har Outlook 2007 noterat på den vänstra delen av sidan, klicka på den och du kommer att se det lista över saker som kan ge dig ett svar på ditt problem. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HP DeskJet 960c - Lost förmågan att dubbelsidig utskrift | tralethegreat | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| Lista Printer Sharing Förmåga Lost på Avsluta | dfr200764 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 24 april 2009 07:38 |
| Outlook Express E-post att hämta raderad post | ashmehta | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 16 maj 2008 13:51 |
| Länkar i e-post skicka mig till min hemsida | shinobijones | Windows-operativsystem | 2 | 25 oktober 2007 01:02 |
| Utkikexpress adresser förlorade | Esmeralda | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 9 august 2007 03:33 |
| Thread Tools | |
| |