mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Mail Exchange Server Hjælp!

Reply

Thread Tools
Old 28 December 2007, 17:10
Medlem Gruppen

Default Mail Exchange Server Hjælp!

Hi!
Windows SBS Server 2003 med exhange. Der er allerede et domæne setup for mail, men vil gerne setup en anden mail-domæne på serveren. Så vil der være to.

MX-registreringerne og en fortegnelse er allerede setup på ekstra domæne, så det er klar til at gå. Bare nødt til at tilføje domænet til serveren. Hvordan går jeg ved det?

Thanks in advance !!!!!
Stephen
Old 29 December 2007, 18:49
Donor-Gruppen

Hej

Den nemmeste måde at gøre dette på er at gå i Server Management fra Start-menuen.
Når du er i deres, så klik på Advanced Management.
Klik derefter på + ved siden af ditdomæne (Exchange) option
Klik derefter på + fra modtagere.
Klik derefter på Recipient Policies, en politik, kaldet "Default Policy" skal vises i højre hvid plads.
Højreklik på denne, og klik på det og derefter klikke på Egenskaber.
I feltet, der vises, klik på e-mail-adresser (Policy) fane.
Derefter oprette en ny SMTP-adresse med den nye knap i bunden.
Adressen bør @ efterfulgt af dit nye domæne.

Dette skulle derefter opdatere alle brugerkonti med denne e-mail adresse, hvis du har en standard opsætning. Så hvis en bruger havde e-mail-adresse bob@olddomain.com, Vil de nu have, og bob@newdomain.com.

Jeg håber, at dette hjælper, og tøv ikke med at kontakte mig hvis du har brug for mere rådgivning eller bistand.

Lad mig vide, hvordan du får langs.
Mange tak

Leo
Old 1. januar 2008, 06:30
Medlem Gruppen

Det var perfekt! Mange tak!
Old 1 januar 2008, 06:31
Medlem Gruppen

Kan du hjælpe mig med en anden sag. Hvordan vil jeg linke udveksling over nettet for web-adgang?
Old 1. januar 2008, 06:41
Donor-Gruppen

Hej

Udmærket, jeg er glad for du fik det virker!

Indstilling af server op for WebAccess bør temmelig enkel virkelig. I standard opsætningen udveksling giver web-adgang.
Sandsynligvis den nemmeste måde at teste dette er på den server, hvis du gå ind i Internet Explorer og type: http://localhost/exchange i adresselinjen. Du bør derefter være i stand til at se de e-mails i din webbrowser.

Hvis dette har fungeret, er det blot en proces med åbningen af firewalls til at give adgang til port 80 på serveren fra internettet.
Jeg tror, det ville være lettere, hvis du kunne tjekke om det virker lokalt på serveren, og så kan vi gå derfra.
Også, hvis De vil lade mig vide, hvis det er standard eller Premium version du bruger? Premium har SQL og ISA-server, men standard ikke?

Jeg håber, at dette giver mening.

Mange tak

Leo
Old 1 januar 2008, 11:02
Medlem Gruppen

Jep det virker fint lokalt. Jeg har port 80 videresendes til serveren også. Når jeg skriver den statiske IP i min browser (off-site) det does'nt går igennem. Er exhange behovet andre porte åbne? Eller er jeg formoder, at skrive noget efter ip? Jeg prøvede det ip adresse efterfulgt af / udveksling .. imidlertid slet ingenting.
Old 1 januar 2008, 11:07
Donor-Gruppen

Hej

Hvilken version af SBS har du, standard eller Premium?

Dens muligt at ISA firewall, der blokerer det.

Mange tak

Leo
Old 1 januar 2008, 11:16
Medlem Gruppen

Im ærligt ikke sikker på. Hvor ville jeg finde det ud? Jeg bare ikke det siger sin Windows Server 2003 til Small Server.
Old 3 januar 2008, 17:00
Donor-Gruppen

Hej

Beklager, det har taget mig så lang tid til at svare.

Sandsynligvis den letteste måde at fortælle, hvis du har Premium eller standard er at kontrollere vejr du har ISA-server installeret. Du kan muligvis finde det i Start> Programmer menuen.

Hvis det ville være til nogen hjælp for dig, jeg kunne fjernbetjening din server og få dette setup lige noget for dig.

Jeg håber, at dette hjælper.

Mange tak

Leo
Old 10 januar 2008, 13:43
Medlem Gruppen

Nope does'nt synes at have ISA Server installeret ... Vil det stadig være muligt at setup udsigter fjernadgang?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.