mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Mail Exchange Server helpen!

Reply

Thread Tools
Old 28 december 2007, 17:10
Lid Fractie

Default Mail Exchange Server helpen!

Hi!
Haar Windows SBS Server 2003 met exhange. Er is al een domein setup voor mail, maar wil graag een andere setup-mail domein op de server. Dus zullen er twee.

De MX-records en A-record zijn al ingesteld op de extra, zodat het klaar is om te gaan. Gewoon om het domein naar de server. Hoe doe ik dit?

Thanks in advance !!!!!
Stephen
Old 29 december 2007, 18:49
Donor Groep

Hoi

De eenvoudigste manier om dit te doen is om in te gaan op Server Management uit het menu Start.
Als je eenmaal in hun, klikt u op Advanced Management.
Klik vervolgens op de + naast de uwdomein (Exchange) optie
Klik vervolgens op de '+' door de ontvangers.
Vervolgens klikt u op Recipient Policies, een beleid genaamd "Standaard Beleid" moet verschijnen in de rechter hand witruimte.
Klik met de rechtermuisknop op deze, en klik erop en klik vervolgens op Eigenschappen.
In het venster dat verschijnt klikt u op de e-mailadressen (beleid) tabblad.
Vervolgens maakt u een nieuwe SMTP-adres met behulp van de nieuwe knop aan de onderkant.
Het adres moet worden @ gevolgd door uw nieuwe domein.

Dit moet vervolgens update alle gebruikersaccounts met dit e-mailadres als u een standaard setup. Dus als een gebruiker had het e-mailadres bob@olddomain.com, Zullen zij nu hebben en dat bob@newdomain.com.

Ik hoop dat dit helpt, en aarzel niet om contact met mij opnemen als u meer nodig advies of bijstand.

Laat me weten hoe je langs.
Many Thanks

Leo
Old De 1 januari 2008, 06:30
Lid Fractie

Dat was perfect! Thank you so much!
Old 1 januari 2008, 06:31
Lid Fractie

Kunt u me helpen met een ander onderwerp. Hoe zou ik een link-uitwisseling via het Internet voor web-toegang?
Old De 1 januari 2008, 06:41
Donor Groep

Hoi

Uitstekend, ik ben blij dat je hebt het werkt!

Het instellen van de server up voor WebAccess moet eenvoudig eigenlijk. In de standaard setup uitwisseling mogelijk maakt web-toegang.
Waarschijnlijk de makkelijkste manier om dit te testen is op de server wanneer u in Internet Explorer en type: http://localhost/exchange in de adresbalk. U moet dan in staat om de e-mails in de webbrowser.

Als dit werkt, het is gewoon een proces van openstelling van de firewalls om toegang te geven tot poort 80 op de server van het internet.
Ik denk dat het misschien makkelijker als je zou kunnen controleren of het werkt lokaal op de server en dan kunnen we gaan vanaf daar.
Ook als je kan, laat het me weten als het standaard of Premium versie die u gebruikt? Premium heeft SQL en ISA server maar norm niet?

Ik hoop dat dit zinvol is.

Many Thanks

Leo
Old 1 januari 2008, 11:02
Lid Fractie

Yep het werkt prima lokaal. Ik heb poort 80 doorgestuurd naar de server ook. Toen ik typ het statische ip in mijn browser (off site) het does'nt doorlopen. Is exhange noodzaak andere poorten open? Of ben ik veronderstel tot iets na het ip? Ik heb geprobeerd het IP-adres gevolgd door / exchange .. echter helemaal niets.
Old 1 januari 2008, 11:07
Donor Groep

Hoi

Welke versie van SBS heb je, Standard of Premium?

Het is mogelijk dat de ISA-firewall blokkeert het.

Many Thanks

Leo
Old 1 januari 2008, 11:16
Lid Fractie

Im eerlijk gezegd niet zeker. Waar zou ik dit uit? Ik heb geen staat zijn Windows Server 2003 voor Small Server.
Old 3 januari 2008, 17:00
Donor Groep

Hoi

Sorry het heeft genomen mij zo lang om te antwoorden.

Waarschijnlijk de makkelijkste manier om te vertellen als u Premium of Standard is het controleren van de weersomstandigheden u ISA-server geïnstalleerd. U kunt deze vinden in het Start> Programs menu.

Als zou worden van alle hulp aan u, kon ik de afstandsbediening van uw server en krijg deze setup voor u geschikt is.

Ik hoop dat dit helpt.

Many Thanks

Leo
Old 10 januari 2008, 13:43
Lid Fractie

Nope does'nt lijken te hebben van ISA Server is geïnstalleerd ... Zal het nog mogelijk om de installatie van Outlook op afstand?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mail server in windows in IPv6 milieu? maze21 Windows besturingssystemen 0 De 2 juni 2009 11:23
Open mail poort 25 op Windows Server 2003 R2 Standard Edition TheDihDah Windows besturingssystemen 1 29 mei 2009 05:16
Server 2003 SBS met een systeem voor de uitwisseling van grand Windows besturingssystemen 0 25 mei 2009 09:23
Outlook kan geen verbinding maken Mail Server thingie2 E-mail, VoIP & IM Overleg 6 27 apr 2009 13:30
Help - Yahoo Mail - Kopieën Niet op server suziewongxxx E-mail, VoIP & IM Overleg 3 15e sep 2007 14:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.