![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer når de forsøger at e-mail direkte fra websteder. Når jeg laver følgende meddelelse viser, 'Kunne ikke udføre denne handling, fordi de standard-e-mail-klienten ikke er installeret korrekt " Hvad er der galt, og hvad skal jeg gøre for at rette dette? |
|
| |||
| |||
| Hvad e-mail-klient bruger du? |
|
| |||
| |||
| Hotmail, Yahoo og BTInternet |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, at du kan konfigurere Hotmail og Yahoo som standard klient, medmindre de er de betalte versioner. Jeg tror, at BT har en e-mail-klient installeret sammen med det men jeg er ikke bekendt med det. Du er nødt til at bruge Gmail eller anden 3. part-klient til at få det indstillet som standard-e-mail-klient. Prøv dette. Denne guide vil instruere dig om, hvordan man kan ændre din standard-e-mail-klient. 1) De indstillinger er placeret i Start> Kontrolpanel> Tilføj / fjern programmer> Indstil programmer og-standarder> Custom 2) Klik på pilene peger ned for at udvide Custom indrejse. 3) Den e-mail-programmer, du har installeret på din computer, bør anføres her. Anbring en check ud til din foretrukne e-mail-klient. 4) Tryk på OK-knappen. 5) Afslut Kontrolpanel. Jeg ville ønske, der var mere, men sådan er det. Nyde. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| COM-port proble | garye19355 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 22 oktober 2008 06:11 |
| STOPzilla problemer? | cheesewheels99 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 2 januar 2008 19:43 |
| Er dette problem mit bundkort? | chrisbell17 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 4 december 2007 06:06 |
| To problemer | qwertz | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 16 november 2007 00:56 |
| FEAR Demo SP proble | xactly | PC & Console Gaming | 6 | 1. sep 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |