mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Mail problemer «

Reply

Thread Tools
Old 31 December 2007, 10:41
Medlem Gruppen

Default Mail problemer «

Jeg har problemer når de forsøger at e-mail direkte fra websteder. Når jeg laver følgende meddelelse viser, 'Kunne ikke udføre denne handling, fordi de standard-e-mail-klienten ikke er installeret korrekt "
Hvad er der galt, og hvad skal jeg gøre for at rette dette?
Old 31 December 2007, 11:35
Redaktør Gruppen

Default Mail problemer «

Hvad e-mail-klient bruger du?

Old 1 januar 2008, 07:41
Medlem Gruppen

Default Mail problemer «

Hotmail, Yahoo og BTInternet
Old 1 januar 2008, 09:44
Redaktør Gruppen

Default Mail problemer «

Jeg er ikke sikker på, at du kan konfigurere Hotmail og Yahoo som standard klient, medmindre de er de betalte versioner. Jeg tror, at BT har en e-mail-klient installeret sammen med det men jeg er ikke bekendt med det.

Du er nødt til at bruge Gmail eller anden 3. part-klient til at få det indstillet som standard-e-mail-klient.

Prøv dette.

Denne guide vil instruere dig om, hvordan man kan ændre din standard-e-mail-klient.

1) De indstillinger er placeret i Start> Kontrolpanel> Tilføj / fjern programmer> Indstil programmer og-standarder> Custom

2) Klik på pilene peger ned for at udvide Custom indrejse.

3) Den e-mail-programmer, du har installeret på din computer, bør anføres her. Anbring en check ud til din foretrukne e-mail-klient.

4) Tryk på OK-knappen.

5) Afslut Kontrolpanel.

Jeg ville ønske, der var mere, men sådan er det. Nyde.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
COM-port proble garye19355 Networking, Modemer & VoIP 1 22 oktober 2008 06:11
STOPzilla problemer? cheesewheels99 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 2 januar 2008 19:43
Er dette problem mit bundkort? chrisbell17 CPU, bundkort og RAM 1 4 december 2007 06:06
To problemer qwertz Virus, Spyware & Sikkerhed 3 16 november 2007 00:56
FEAR Demo SP proble xactly PC & Console Gaming 6 1. sep 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.