vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Mail ongelmia "

Reply

Thread Tools
Old 31 joulukuu 2007, 10:41
Jäsen

Default Mail ongelmia "

Minulla on ongelmia, kun yritän lähettää sähköpostia suoraan verkkosivuille. Kun teen seuraavan viestin osoittaa, "ei voi suorittaa tätä toimenpidettä, koska oletuksena sähköpostiohjelmani ei ole asennettu oikein"
Mikä on vialla ja mitä minun tulee tehdä ratkaisen tämän ongelman?
Old 31 joulukuu 2007, 11:35
Moderator Group

Default Mail ongelmia "

Mitä sähköpostiohjelma käytätte?

Old 1 tammikuu 2008, 07:41
Jäsen

Default Mail ongelmia "

Hotmail, Yahoo ja BTInternet
Old 1 tammikuu 2008, 09:44
Moderator Group

Default Mail ongelmia "

En ole varma, voit määrittää Hotmail ja Yahoo kuin oletusasiakasohjelman ellei niitä ole maksettu versiot. Luulen, BT olisi sähköpostiohjelma asennettuna yhdessä, mutta en ole perehtynyt siihen.

Sinun tulee käyttää Gmailia tai toiseen 3rd party asiakas saada se asettaa oletusarvoisen sähköpostiohjelma.

Kokeile tätä.

Tämä opas neuvoo sinua miten muuttaa oletuksena sähköpostiohjelma.

1) asetukset sijaitsevat Käynnistä> Ohjauspaneeli> Lisää / poista sovellus> Aseta ohjelmien käyttöoikeudet ja oletukset> Mukautetut

2) Valitse nuolia pointing down laajentaa Mukautettu merkintä.

3) Sähköpostissa ohjelmia sinulla on asennettuna tietokoneeseen olisi lueteltu tässä. Aseta tarkistaa vieressä haluamasi sähköpostiohjelma.

4) Paina OK-painiketta.

5) Poistu Ohjauspaneeli.

Toivotan oli enemmän, mutta se on siinä. Nauttia.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
COM-portti ongelmia garye19355 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 22. lokakuu 2008 06:11
STOPzilla ongelmia? cheesewheels99 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 2. Jan 2008 19:43
Onko tämä ongelma minun emolevy? chrisbell17 CPUs, Emolevyt & RAM 1 4th Joulukuu 2007 06:06
Kaksi ongelmia qwertz Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 16. marraskuu 2007 00:56
FEAR Demo SP ongelmia xactly PC & Console Gaming 6 1. Sep 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.