mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Mail problemen '

Reply

Thread Tools
Old 31 december 2007, 10:41
Lid Fractie

Ik heb problemen wanneer ze proberen om e-mail rechtstreeks van websites. Toen ik het volgende bericht toont: "Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailclient niet juist is geïnstalleerd '
Wat is er mis en wat moet ik doen om dit oplossen?
Old 31 december 2007, 11:35
Moderator Groep

Welke e-mailprogramma gebruikt u?

Old 1 januari 2008, 07:41
Lid Fractie

Hotmail, Yahoo en BTInternet
Old 1 januari 2008, 09:44
Moderator Groep

Ik weet niet zeker of u kunt configureren Hotmail en Yahoo als standaard cliënt, tenzij zij zijn de betaalde versies. Ik zou denken dat de BT zou hebben een e-mailclient geïnstalleerd samen met haar, maar ben niet bekend met het.

U moet het gebruik van Gmail of een andere 3rd party client to get it ingesteld als standaard e-mailclient.

Probeer deze.

Deze gids zal u over het wijzigen van uw standaard e-mailclient.

1) De instellingen zijn gevestigd in Start> Configuratiescherm> Software> Stel's en-instellingen> Aangepast

2) Klik op de pijlen omlaag om de Custom binnenkomst.

3) Het e-mailprogramma's die u hebt geïnstalleerd op uw computer moeten worden die hier worden vermeld. Plaats een vinkje naast uw favoriete e-mailclient.

4) Druk op de knop OK.

5) Sluit het Configuratiescherm.

Ik wou dat er meer was, maar dat is het. Genieten.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.