![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb problemen wanneer ze proberen om e-mail rechtstreeks van websites. Toen ik het volgende bericht toont: "Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailclient niet juist is geïnstalleerd ' Wat is er mis en wat moet ik doen om dit oplossen? |
|
| |||
| |||
| Welke e-mailprogramma gebruikt u? |
|
| |||
| |||
| Hotmail, Yahoo en BTInternet |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet zeker of u kunt configureren Hotmail en Yahoo als standaard cliënt, tenzij zij zijn de betaalde versies. Ik zou denken dat de BT zou hebben een e-mailclient geïnstalleerd samen met haar, maar ben niet bekend met het. U moet het gebruik van Gmail of een andere 3rd party client to get it ingesteld als standaard e-mailclient. Probeer deze. Deze gids zal u over het wijzigen van uw standaard e-mailclient. 1) De instellingen zijn gevestigd in Start> Configuratiescherm> Software> Stel's en-instellingen> Aangepast 2) Klik op de pijlen omlaag om de Custom binnenkomst. 3) Het e-mailprogramma's die u hebt geïnstalleerd op uw computer moeten worden die hier worden vermeld. Plaats een vinkje naast uw favoriete e-mailclient. 4) Druk op de knop OK. 5) Sluit het Configuratiescherm. Ik wou dat er meer was, maar dat is het. Genieten. |