mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Mail problem "

Reply

Thread Tools
Old 31ste Dec 2007, 10:41
Medlem Group

Default Mail problem "

Jeg har problemer når du prøver å epost direkte fra hjemmesidene. Når jeg følgende melding vises: "Kan ikke utføre denne operasjonen fordi standard e-postklient er ikke riktig installert"
Hva er galt og hva må jeg gjøre for å fikse dette?
Old 31ste Dec 2007, 11:35
Moderator Group

Default Mail problem "

Hvilken e-postklient bruker du?

Old 1st 2008 jan 07:41
Medlem Group

Default Mail problem "

Hotmail, Yahoo og BTInternet
Old 1st 2008 jan 09:44
Moderator Group

Default Mail problem "

Jeg er ikke sikker på at du kan konfigurere Hotmail og Yahoo som standard klient med mindre de er betalte versjoner. Jeg vil tro at BT vil ha en e-postklient er installert sammen med det, men er ikke kjent med den.

Du må bruke Gmail eller en annen 3dje parts klient for å få det satt som standard e-postklient.

Prøv dette.

Denne guiden vil veilede deg om hvordan du endrer standard e-postklient.

1) Det er plassert i Start> Kontrollpanel> Legg til / fjern programmer> Angi Programmer og standardprogrammer> Custom

2) Klikk på pilene peker nedover for å utvide Custom oppføring.

3) E-programmer du har installert på datamaskinen skal listes her. Sett et merke ved siden av din foretrukne e-postklient.

4) Trykk på OK-knappen.

5) Avslutt Kontrollpanel.

Jeg skulle ønske det var flere, men det er det. Like.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.