mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Mail problem "

Reply

Thread Tools
Old 31 december 2007, 10:41
Ledamot Gruppen

Jag har problem med att när man försöker skicka e-post direkt från webbplatser. När jag följande meddelande visas: "Det gick inte att utföra operationen eftersom standard e-postprogram inte är korrekt installerad"
Vad är det för fel och vad behöver jag göra för att åtgärda detta?
Old 31 december 2007, 11:35
Moderator-gruppen

Vilken e-postklient använder du?

Old 1 januari 2008, 07:41
Ledamot Gruppen

Hotmail, Yahoo och BTInternet
Old 1 januari 2008, 09:44
Moderator-gruppen

Jag är inte säker på att du kan konfigurera Hotmail och Yahoo som standard klient om de inte är betalda versioner. Jag tror att BT skulle ha en e-postklient installeras tillsammans med det men jag är inte bekant med den.

Du måste använda Gmail eller någon annan 3: e parts-klient för att få det inställt som standard e-postklient.

Prova detta.

Denna guide kommer att instruera dig om hur du ändrar ditt standard e-postklient.

1) Inställningarna finns i Start> Kontrollpanelen> Lägg till / ta bort program> Ange program och standardprogram> Custom

2) Klicka på pilarna pekar nedåt för att expandera Tullkommittén posten.

3) E-program du har installerat på datorn bör anges här. Placera en kontrollera bredvid önskad e-postklient.

4) Tryck på OK.

5) Avsluta Kontrollpanelen.

Jag önskar det fanns mer, men det är det. Njuta av.

Reply

Register

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
COM-port problem garye19355 Nätverk, Modem & VoIP 1 22 oktober 2008 06:11
STOPzilla problem? cheesewheels99 Virus, spionprogram och säkerhet 1 2 januari 2008 19:43
Är detta problem mitt moderkort? chrisbell17 Processorer, moderkort & RAM 1 4 december 2007 06:06
Två problem QWERTZ Virus, spionprogram och säkerhet 3 16 november 2007 00:56
FEAR Demo SP Oddsbörser xactly PC & Console Gaming 6 1:a sep 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.