![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har problem med att när man försöker skicka e-post direkt från webbplatser. När jag följande meddelande visas: "Det gick inte att utföra operationen eftersom standard e-postprogram inte är korrekt installerad" Vad är det för fel och vad behöver jag göra för att åtgärda detta? |
|
| |||
| |||
| Vilken e-postklient använder du? |
|
| |||
| |||
| Hotmail, Yahoo och BTInternet |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på att du kan konfigurera Hotmail och Yahoo som standard klient om de inte är betalda versioner. Jag tror att BT skulle ha en e-postklient installeras tillsammans med det men jag är inte bekant med den. Du måste använda Gmail eller någon annan 3: e parts-klient för att få det inställt som standard e-postklient. Prova detta. Denna guide kommer att instruera dig om hur du ändrar ditt standard e-postklient. 1) Inställningarna finns i Start> Kontrollpanelen> Lägg till / ta bort program> Ange program och standardprogram> Custom 2) Klicka på pilarna pekar nedåt för att expandera Tullkommittén posten. 3) E-program du har installerat på datorn bör anges här. Placera en kontrollera bredvid önskad e-postklient. 4) Tryck på OK. 5) Avsluta Kontrollpanelen. Jag önskar det fanns mer, men det är det. Njuta av. |
![]() |
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| COM-port problem | garye19355 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 22 oktober 2008 06:11 |
| STOPzilla problem? | cheesewheels99 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 2 januari 2008 19:43 |
| Är detta problem mitt moderkort? | chrisbell17 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 4 december 2007 06:06 |
| Två problem | QWERTZ | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 16 november 2007 00:56 |
| FEAR Demo SP Oddsbörser | xactly | PC & Console Gaming | 6 | 1:a sep 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |