Andre" og standard i den "Co" />
![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg klikker på en e-mail-link i Firefox 3, åbnes det til min side i Gmail. Jeg ønsker, at den skal åbne i Outlook 2007, hvordan kan jeg gøre dette? Jeg har gjort det standard i "Funktioner> Andre" og standard i "Kontrolpanel> Indstil Standardindstillinger" stadig ikke virker |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger ikke firefox, men hvis det er muligt, ville jeg have troet, det ville være i valgmulighederne / prefrences menuen, kan du prøve redskaber> optioner eller lignende og har et kig gennem optioner og se, hvad e-mail-indstillinger. Men jeg er ikke sikker på, at det vil være muligt som e-mail knappen sandsynligvis kun links dig til en webside, som du har angivet som din e-mail-site, og som Outlook er en probgram det måske ikke være i stand til at linke til det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På min Mac - Åben op præferencer. Klik på 'programmer' og vælg 'mail til' og derefter ændre den til hvad du vil.
| |||
| |||
| Vil du lukke op om din Mac? det var sjovt at starte med, nu er det bare et irritationsmoment. Hvis nogen stillinger om en mac så fint, men denne fyr ikke. |
|
| |||
| |||
| Calm down mate! Jeg var meerly sige, fordi jeg har Firefox på min Mac henviser jeg ikke på min pc, og jeg ved, at de fleste ting, som Tværplatform (såsom CS3 og åbne kontor) opererer i stort set samme måde. |