Muut", ja oletuksena on "Co" />
![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun Klikkaan sähköpostitse linkki Firefox 3, se avautuu Gmail-sivulla. En halua, että se avaa Outlook 2007, miten voin tehdä tämän? Olen tehnyt oletuksena "Työkalut> Muut" ja oletusarvona on "Ohjauspaneeli> Aseta oletusarvoja" ei vieläkään toimi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En käytä firefox, mutta jos se on mahdollista, olisin luullut, se olisi vaihtoehtoja / astukset valikkoon, kokeile Työkalut> Asetukset tai vastaavaa ja on käydä läpi vaihtoehdot ja katso, mitä e-mail vaihtoehdot. Mutta en ole varma, että se on mahdollista, koska e-mail-painiketta luultavasti vain linkkejä voit verkkosivun, että teet sähköpostieditorina sivustolla ja kuten Outlook on probgram sitä ei ehkä voi liittää siihen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Omassa mac - Avaa asetukset. Napsauta hakemukset 'ja valitse' postia sitten vaihda se mitä haluat.
| |||
| |||
| Aiotteko hiljaa noin Mac? se oli hauska aloittaa, nyt se on vain haittaa. Jos joku virkaa noin mac sitten hieno, mutta tämä kaveri ei. |
|
| |||
| |||
| Rauhoitu mate! Olin meerly sanomalla, koska olen Firefox minun mac katsoo En minun PC ja tiedän, että useimmat asiat, jotka ovat yli foorumi (kuten CS3 ja Open Office) toimivat periaatteessa samalla tavalla. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| GMail / Outlook-synkronointi | funnyguyz | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 17th Jun 2009 17:23 |
| Miten poistaa Outlook Expressin tulee oletusvastausosoitteenani mail | hehenotfunny | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 8. Lokakuu 2008 08:50 |
| A tapa oletusarvoisesti Microsoft Word 2007 osaksi korjata kirjoitusvirheitä? (lisäksi automaattisen | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 31. Maaliskuu 2008 18:14 |
| Outlook Expressin oletusarvon Mail-tili | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 18th Jan 2008 10:24 |
| FireFox ole oletusarvoisesti käytössä messenger tai näkymät | Hybr! D | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 9th Aug 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |