Andere" en de standaard in de "Co" />
![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik klik op een e-mail link in Firefox 3, is geopend op mijn Gmail-pagina. Ik wil het te openen in Outlook 2007, hoe kan ik dit doen? Ik heb het in gebreke blijven "Extra> Overige" en de standaard in het "Control Panel> Set Defaults" nog steeds niet werkt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik maak geen gebruik van Firefox, maar als het mogelijk is, ik zou gedacht hebben dat het in de opties / prefrences menu proberen Extra> Opties of soortgelijke en een kijkje door de opties en kijk wat de e-mail opties zijn. Maar ik ben niet zeker of het mogelijk zal zijn als de e-mail knop waarschijnlijk alleen links die u naar een webpagina die u hebt ingesteld als e-mail site, en als Outlook is een probgram is het wellicht niet in staat voor een link naar.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op mijn mac - Open voorkeuren. Klik op 'aanvragen' en selecteer 'mail', dan veranderen in wat je wilt.
| |||
| |||
| Wil je mond houden over uw Mac? Het was grappig om te beginnen, nu is het gewoon een overlast. Als iemand over een mac dan prima, maar deze kerel niet. |
|
| |||
| |||
| Kalmeer mate! Ik was meerly te zeggen want ik heb Firefox op mijn mac dat ik niet op mijn computer en ik weet dat de meeste dingen die cross-platform (zoals CS3 en Open Office) werken in principe op dezelfde manier. |