Andre" og standard i "Co" />
![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg klikker på en e-postkobling i Firefox 3, åpnes det for Gmail-siden. Jeg vil at det skal åpnes i Outlook 2007, hvordan gjør jeg dette? Jeg har gjort det standard i "Verktøy> Andre" og standard i "Kontrollpanel> Angi standardprogrammer" fortsatt ikke virker |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker ikke firefox, men hvis det er mulig, ville jeg trodde det ville være i alternativene / prefreanser menyen prøve Verktøy> Alternativer eller liknende og se gjennom alternativene, og se hva e-posten valg. Men jeg er ikke sikker på at det vil være mulig som e-post-knappen trolig bare linker til en nettside som du angi som din e-post-området, og som Outlook er en probgram den ikke kan koble til det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På min Mac - Åpne opp preferanser. Klikk på "Programmer" og velg "post" og deretter endre til det du ønsker.
| |||
| |||
| Vil du holde kjeft om Mac? det var morsomt å starte med, nå er det bare en ordensforstyrrelser. Hvis noen innlegg om en mac så fine, men denne fyren ikke. |
|
| |||
| |||
| Slapp av kompis! Jeg var meerly å si fordi jeg har Firefox på Mac, mens jeg ikke på min PC og jeg vet at det meste som er Tverrplattform (som CS3 og åpner kontor) opererer i bunn og grunn på samme måte. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| GMail / Outlook-synkronisering | funnyguyz | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 17 juni 2009 17:23 |
| Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post | hehenotfunny | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| En måte å bruke Microsoft Word 2007 til å korrigere skrivefeil? (foruten Autokorrektur | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 31 mars 2008 18:14 |
| Outlook Express standard Mail konto | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 18 januar 2008 10:24 |
| FireFox ikke standard når du bruker Messenger eller Outlook | Hybr! D | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 9 august 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |