![]() |
|
| |||
| |||
| Hoeveel kan ik e-mails versturen met Outlook 2003 tot variuos ontvangers in een keer vóór de e-mails beginnen te lijken op spam? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bij hotmail heb je een beetje zogenaamde BCC en ik denk dat als je de e-mail adres in dat u de ontvangers niet weten wie je dat e-mail. Outlook misschien hebben dezelfde functie. CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In Outlook 2003 is de limiet voor het aantal adressen die u ook als CC (aan of Bcc) is ingesteld op de SMTP-server, zou je kunnen vragen uw ISP of e-mail provider wat de limiet is. Als het op een Bcc lijst dan de ontvanger is niet een aanwijzing over de omvang van de andere exemplaren.
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord. \ Ik heb via onze provider die Comcast en zij 999 e-mails per dag een maximum van 150 evey 5 minuten. |
|
| |||
| |||
| Zijn ze in een vorm die maakt ze geschikt te produceren door middel van een mailing lijst in plaats van rechtstreeks uit een e-mail programma? Outlook 2003 wordt meestal gebruikt voor persoonlijke correspondentie. |
|
| |||
| |||
| de e-mails worden voor het bedrijf waar ik werk voor en het is een paar duizend e-mails die zijn verzonden. Ik weet dat er software waar kan worden gebruikt voor de massa e-mail te sturen, maar werken in de IT-afdeling. Ik hou niet van het idee van het gebruik van andere software alleen voor massa e-mailen. |
|
| |||
| |||
| Als het een eenmalige oefening u mogelijk recht. Als ze willen doen, dan is het maandelijks een mailing lijst. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig bij Hoe Massa Download Mp3 Urls! | thrill91 | Multimedia & Codecs | 3 | 19 september 2009 00:01 |
| Hangt op 'Automatisch detecteren van USB Mass Storage Devices' tijdens het opstarten ... | dj106 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 5 Nov 2008 11:27 |
| Is het mogelijk om in Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Toepassingen | 3 | 5 okt 2008 08:20 |
| Massa gekleurde lijnen op het scherm | kungfuhustle | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 27 dec 2007 06:48 |
| Hoe je een auto nieuwsbrief emailing lijst? | ferco | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 16 jun 2007 09:10 |
| Thread Tools | |
| |