![]() |
|
| |||
| |||
| hvor mange e-post kan jeg sende med Outlook 2003 til variuos mottakere på en gang før eposter begynner å se ut som spam? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I hotmail du har litt kalt Bcc og jeg tror at om du skriver inn e-postadressen der du mottakerne ikke vet hvem andre har som e-post. Outlook kanskje har samme funksjon. CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook 2003 en grense for hvor mange adresser du inkludere så CC (eller til eller Blindkopi) settes til SMTP-serveren, kan du be din ISP or email provider hva grensen er. Hvis den er på en Bcc listen deretter mottakeren har ikke en anelse om omfanget av de andre kopiene.
| |||
| |||
| Takk for svar. \ Jeg fikk gå gjennom vår leverandør som Comcast og de tillater 999 e-poster per dag maksimalt 150 evey 5 minutter. |
|
| |||
| |||
| Er de i en form som gjør dem egnet til å produsere ved hjelp av en adresseliste enn direkte fra en e-post program? Outlook 2003 har en tendens til å bli brukt mer for personlige korrespondanse. |
|
| |||
| |||
| e-postene er for firmaet jeg jobber for, og det er et par tusen e-postmeldinger som skal sendes ut. Jeg vet det finnes programvare som kan brukes til masse e-post, men arbeider i IT-avd. Jeg liker ikke tanken på å bruke annen programvare bare for masse e-post. |
|
| |||
| |||
| Hvis det er en engangs mosjon du kanskje rett. Hvis de ønsker å gjøre det månedlig deretter er det en adresseliste. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp med Hvordan Masse Download Mp3 Urls! | thrill91 | Multimedia & Kodeker | 3 | 19 september 2009 00:01 |
| Henger på "automatisk oppdager USB Mass Storage Devices' under oppstart ... | dj106 | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 5 nov 2008 11:27 |
| Er det mulig i Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Applications | 3 | 5 okt 2008 08:20 |
| Masse fargede linjer på skjermen | kungfuhustle | Kabinetter & Skjermer | 1 | 27 desember 2007 06:48 |
| Hvordan oppsett auto nyhetsbrev sender listen? | ferco | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 16 juni 2007 09:10 |
| Thread Tools | |
| |