![]() |
|
| |||
| |||
| hur många e-postmeddelanden kan jag skicka med Outlook 2003 till variuos mottagare på en gång innan mailen börjar se ut som skräppost? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I hotmail du har en bit som kallas Hemlig och jag tror att om du skriver e-postadress där du mottagarna inte veta vem annars fick det e-post. Outlook kanske har samma funktion. CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook 2003 gränsen för hur många adresser du omfatta CC (eller vill eller Hemlig kopia) är inställd på SMTP-servern kan du fråga din Internetleverantör eller e-postleverantör vad deras gräns. Om det är på en Hemlig lista då mottagaren inte har en aning om omfattningen av de andra exemplaren.
| |||
| |||
| Tack för svaret. \ Jag har genom vår leverantör som är Comcast och de tillåter 999 e-postmeddelanden per dag högst 150 evey 5 minuter. |
|
| |||
| |||
| Är de i en form som gör dem lämpliga för att producera med hjälp av en e-postlista i stället direkt från ett e-postprogram? Outlook 2003 tenderar att användas mer för personlig korrespondens. |
|
| |||
| |||
| mailen är för företaget jag arbetar för och det är ett par tusen e-postmeddelanden som har skickats ut. Jag vet att det finns program där kan användas för massa e-post, men arbetar inom IT-avd. Jag tycker inte om idén att använda en annan programvara bara massa e-post. |
|
| |||
| |||
| Om det är en engångsföreteelse som du kan ha rätt. Om de vill göra det varje månad då det är en e-postlista. |