![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, i ollut messenger 7.5 mutta on nyt kehotettava asentanut uusimman version 8.5. Minun on yrittänyt niin monet sivustot mutta pitää saada tämä viesti "Windows Live-asennusta ei voi suorittaa loppuun. Varmista, että tietokone ei ole käynnissä on vikasietotilassa, ja että se on Windows Installer 3.1 tai uudempi ja yritä sitten uudelleen. Jotta Windows Installerin uusimman version, käy Windows Update-Web-sivusto ja asentaa kaikki kriittiset päivitykset. " Olen yrittänyt koko päivän, jotta voit asentaa tämän, mutta ne ovat epäonnistuneet. Ole hyvä ja auta. Kiitos. Ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aloita komennusjakson oikeus foorumeilla, ne ovat siellä syy.
| |||
| |||
| Quote:
pahoillani dave, onko tämä ole yleinen ohjelmisto puolella, koska olen ollut yrittää löytää mutta ei voinut nähdä. Olen siis olettaa, tämä olisi relavent puolella. |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla 7,5 asennettu vielä? |
|
| |||
| |||
| kyllä tein ensin, sitten minua neuvottiin poistaa sen, mutta näin ei tehdä diffrence |
|
| |||
| |||
| Quick pari tarkastuksia. Sinulla on suositeltu vaatimusten? Onko sinulla edellinen IM: n asennettu? Onko sinulla on järjestelmänvalvojan oikeudet. |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MSN Messenger-ongelma | katiecoos | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7. Aug 2009 13:01 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 30 Jul 2008 09:59 |
| Yahoo Messenger / muut | Warrenisit | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 10th Jan 2008 21:32 |
| MSN Messenger on vähän pelleillä | wkdintent | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7. marraskuu 2007 17:23 |
| Ammu Messenger | Wolfeymole | General Software Chat | 13 | 1. elo 2007 12:35 |
| Thread Tools | |
| |