mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Microsoft Outlook via en server

Reply

Thread Tools
Old 11 November 2008, 03:50
Ny Medlem Gruppen

Default Microsoft Outlook via en server

Hej, en kunde har spurgt om, hvordan de kan få brugerne sidde ned ved en hvilken som helst pc i et edb-rum og få deres e-mail enten via Outlook Express eller Microsoft Outlook. De har en Windows 2003 Server og domæne, og hver bruger har deres eget login. Der er 5 forskellige klasser, der bruger det rum, så de vil hver for brugerne at have deres egne ting. Er der nogen kender en måde at gøre dette.

Tak
Old 12 November 2008, 15:20
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af bigyin View Post
Hej, en kunde har spurgt om, hvordan de kan få brugerne sidde ned ved en hvilken som helst pc i et edb-rum og få deres e-mail enten via Outlook Express eller Microsoft Outlook. De har en Windows 2003 Server og domæne, og hver bruger har deres eget login. Der er 5 forskellige klasser, der bruger det rum, så de vil hver for brugerne at have deres egne ting. Er der nogen kender en måde at gøre dette.

Tak
Hvis du ønsker at bruge Outlook, du vil få brug for at se på enten at oprette en Exchange-server eller en anden Outlook understøttet e-mail-server. Hvis du ønsker fuld funktioner i Outlook Men Exchange er den bedste, men også den mest £ £ £ og den største smerte i røv at styre / admin.

Smartere Mail er en mulighed, men igen big (relativt set) penge, men en smule lettere at admin. Mailenable er meget af en muchness.

Så for dig er mulighed for Gmail. Dette ville være det mindst vedligeholdelse, men dyre som det sker på et pr-konto grundlag. Du behøver dog, som jeg sagde, få meget let, meget pålidelig e-mail. Du kan bruge enhver e-mail, du vil, ligesom yourcompany@yourcompany.com

Så er der mulighed for noget lignende hMail Server. Dette ville sandsynligvis være den bedste løsning.

Det er en gratis mail-server, og kan installeres på meget begrænset hardware.

Det er meget nemt at admin, så længe du er relativt IT kyndige, og open source-støtte er meget god.

Det vil lade dig bruge den sammen med Outlook eller Express (jeg virkelig foreslå undgå Express .. det er meget nær det kisten).

Du kan også bruge Thunderbird ...?

Men efter min mening, ville du være bedre stillet installere en webbaseret e-mail-klient, ligesom Roundcube, og lade folk bruge dette til e-mail adgang.

Denne måde kunne de komme på den e-mail hvor som helst fra, hvis du så ville, det gør admin en stald belastning lettere, det er meget hurtigere til at lære så mindre help desk etc etc.

Jeg har set denne form for opsætning anvendes i situationer som du beskriver, og det ser ud til at fungere udmærket. Jeg vil også bruge det til personlig e-mail og nogle kommercielle hosting, så kunne lade dig få et kig og se hvad du mener? PM mig om, at hvis du ønsker.

Også, så længe der ikke er en enorm mængde af post, der sendes, vil jeg anbefale genudlægning mail via din internetudbydere eller benytter DynDNS Outbound Mail Hop Service.

Hvis du internetudbyder leverer det så stort, er du nødt til at tilbringe noget ekstra, og du kender din e-mail vil altid komme ud, og hvis din internetudbyder ikke så tilmeld dig benytter DynDNS, og af hensyn til £ 50 for et år eller så, du kender din e-mail altid vil nå frem uden at bruge timer jagter internetudbydere forsøger at få mail ud af spam-mappen.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 November 2008, 07:24
Ny Medlem Gruppen

Takket Serverguy for dit svar. Jeg ville blot sikre sig, at sådan er det gjort. Jeg håbede der kan være en billig og munter måde at gøre det, men var ikke lovende. Jeg vil lade dem kender deres muligheder, men vil antage, vil de ikke gå den rute som den eneste for et kursuslokale.
Tak for Deres udførlige svar, da det giver mig masser af muligheder for andre kunder

Skål
Old 13 November 2008, 12:13
Redaktør Gruppen

hMailserver kan oprettes gratis, især hvis det ikke er afgørende for opgaven email.

Heck, kan du endda få domænet gratis med en co.cc domænenavn.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11th May 2009 15:52
Outlook Express Can, t Opret forbindelse til min server dexterlevi E-mail, VoIP og IM Discussion 1 25 februar 2009 07:46
Meget vanskelige beskæftigelsessituation / Microsoft Outlook DonnyTEN Office Suites & Applications 1 15 februar 2009 21:34
Jeg bruger Microsoft Outlook og er blevet sendt CollusionOfFate433 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 21. nov 2008 05:18
Microsoft Outlook 2002 jmclcl Office Suites & Applications 1 17 januar 2008 18:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.