![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, asiakas on pyytänyt, miten ne voi olla käyttäjien istua alas milloin tahansa PC-tietokoneen tilaa ja saada sähköposti joko Outlook Expressin tai Microsoft Outlookin. Ne on Windows 2003 Server ja verkkotunnuksen ja jokaisella käyttäjällä on oma käyttäjätunnus. On 5 eri luokkiin, jotka käyttävät tilaa niin he haluavat kunkin käyttäjillä on omia juttuja. Onko kukaan tiedä keino tähän. Kiitos |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Älykkäämpien Mail on yksi vaihtoehto, mutta jälleen kerran iso (suhteellisen) rahaa, mutta hieman helpompi admin. Mailenable on jokseenkin samanlainen. Sitten sinut on mahdollisuus Gmail. Tämä olisi ainakin ylläpito, mutta kallis, koska se on tehdä tiliä kohti perusteella. Et kuitenkaan, kuten sanoin, päästä kovin helppoa, erittäin luotettava sähköpostitse. Voit käyttää mitä tahansa sähköpostia haluat, kuten yourcompany@yourcompany.com Sitten on mahdollisuus jotain hMail Server. Tämä olisi todennäköisesti paras vaihtoehto. Se on ilmainen sähköpostipalvelin, ja se voidaan asentaa hyvin rajattu laitetakuu. On hyvin helppoa admin, niin kauan kuin olet suhteellisen IT taju, ja avoimen lähdekoodin yhteisön tuki on erittäin hyvä. Sen avulla voit käyttää sitä Outlook tai Express (I todella ehdottaa välttää Express .. se on hyvin lähellä sitä arkun). Voit myös käyttää Thunderbird ...? Olen kuitenkin sitä mieltä, sinun olisi parempi asennetaan web-pohjainen sähköpostiohjelma, kuten Roundcube ja kansalaisten käyttää sähköpostia varten pääsy. Näin he voisivat saada milloin sähköpostiviestin mistä tahansa, jos niin halutaan, se tekee Admin A poissiirtovaiheessa kuorma helpompaa, se on paljon nopeampaa oppia niin vähemmän help desk jne. jne. Olen nähnyt tällaisia asennusohjelma käyttää tilanteissa, kuten kuvaat, ja se näyttää toimivan hyvin. Olen myös käyttää sitä henkilökohtainen sähköpostiosoite ja joitakin kaupallisia hosting, niin voisi antaa sinun on katsoa ja nähdä, mitä mieltä olet? PM minulle, että jos haluat. Lisäksi niin kauan kuin ei ole valtavan määrän posti lähetetään, haluan suositella uudelleensijoittamista mail läpi Internet-palveluntarjoajat tai DynDNS Lähtevä posti Hop Service. Jos Internet-palveluntarjoaja tarjoaa se sitten suuri, sinun täytyy käyttää mitään ylimääräistä ja tiedätte sähköpostiosoitteesi tulee aina ulos, ja jos ISP ei sitten kirjautua sisään DynDNS, ja sen vuoksi £ 50 vuodessa tai näin, et Tiedän sähköpostiviestisi aina perillä kuluttamatta tuntia jahtaa palveluntarjoajat yrittävät saada mail niistä roskapostikansioon.
|
| |||
| |||
| Kiitos Serverguy for your reply. Halusin vain varmistaa, että tämä on se, miten se on tehty. Toivoin, että siellä voi olla halpa ja hauska tapa tehdä se, mutta sitä ei ole toivoa. I'll kertoa heille, niiden vaihtoehdoista, mutta se olettaa, ne eivät mene alas sitä reittiä kuin vain koulutusta room. Kiitos teidän kattavaa vastausta, koska se antaa minulle paljon vaihtoehtoja muille asiakkaille Hurraa |