![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, een klant heeft gevraagd hoe zij kunnen gebruikers zitten op elke PC in een computer kamer en krijgen hun e-mail via Outlook Express of Microsoft Outlook. Zij beschikken over een Windows 2003 Server en domein en elke gebruiker heeft zijn eigen login. Er zijn 5 verschillende klassen die gebruik maken van de kamer zodat ze willen elke gebruikers hebben hun eigen spullen. Weet iemand een manier om dit te doen. Bedankt |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Slimmere Mail is een optie, maar ook grote (relatief gezien) geld, maar iets makkelijker om te beheren. Mailenable is veel van een muchness. Dan wordt u de optie van Gmail. Dit zou het minste onderhoud, maar duurder als het gebeurt op een per account basis. U hoeft echter, zoals ik al zei, erg eenvoudig, zeer betrouwbare e-mail. U kunt gebruik maken van e-mail wat je wilt, zoals yourcompany@yourcompany.com Dan is er de mogelijkheid om zoiets als hMail Server. Dit zou waarschijnlijk de beste optie. Het is een gratis e-mail server en kan worden geïnstalleerd op zeer beperkte hardware. Het is heel gemakkelijk om te beheren, zolang u zich relatief IT-savvy, en de open source gemeenschap is zeer goed. Het zal u laten gebruiken of met Outlook Express (ik stel voor het vermijden Express .. het is heel dichtbij het kist). Je kan ook gebruik maken van Thunderbird ...? Maar in mijn ogen, je zou beter af zijn het installeren van een web-gebaseerde e-mailclient, zoals Roundcube, en mensen gebruiken voor e-mail toegang. Op deze manier konden ze krijgen bij de e-mail vanaf elke locatie indien u dat wil, maakt het admin een schuur belasting te vergemakkelijken, is het veel sneller te leren, zodat minder helpdesk etc etc. Ik heb dit soort van setup gebruikt worden in situaties zoals u beschrijft, en het lijkt te werken heel goed. Ik ben het ook gebruiken voor persoonlijke e-mail en een aantal commerciële hosting, zo kan u een kijkje nemen en zien wat je denkt? PM me over dat als je wilt. Ook, zolang er niet een enorme hoeveelheid e-mail worden verzonden, ik zou aanraden heruitzetting mail via uw ISP's of DynDNS Uitgaande Mail Hop Service. Als je ISP het dan goed, je moet spenderen niets extra en u weet dat uw e-mail zal altijd weg, en als je ISP dit niet doet vervolgens aanmelden met DynDNS, en ter wille van £ 50 per jaar of zo, je weet je email altijd aankomen zonder uitgaven uur jagen providers proberen te krijgen mail van de spam-map.
|
| |||
| |||
| Serverguy Bedankt voor uw antwoord. Ik wilde alleen maar om ervoor te zorgen dat dit is hoe het is gebeurd. Ik hoopte dat er misschien een goedkope en vrolijke manier van doen, maar was niet hoopvol. Ik laat ze weten dat hun mogelijkheden, maar zou veronderstellen ze niet gaan die route als enige voor een oefenkamer. Dank voor uw uitgebreide antwoord, want het geeft me veel opties voor andere klanten Sante |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| U kunt in Outlook Express, t Verbinding maken met mijn server | dexterlevi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 25 feb 2009 07:46 |
| Ernstige Job Situatie / Microsoft Outlook | DonnyTEN | Office Suites & Toepassingen | 1 | 15 feb 2009 21:34 |
| Ik ben met Microsoft Outlook en zijn verzonden | CollusionOfFate433 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 21 nov 2008 05:18 |
| Microsoft Outlook 2002 | jmclcl | Office Suites & Toepassingen | 1 | 17 Jan 2008 18:03 |
| Thread Tools | |
| |