mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Microsoft Outlook via en server

Reply

Thread Tools
Old 11th Nov 2008, 03:50
New Member Group

Default Microsoft Outlook via en server

Hei, en kunde har spurt om hvordan de kan ha brukerne sitte ned på hvilken som helst PC i en datamaskin og få sin e-post via Outlook Express eller Microsoft Outlook. De har en Windows 2003 Server og domene og hver bruker har sin egen pålogging. Det er 5 forskjellige klasser som bruker rommet slik de ønsker alle brukere skal ha sine egne ting. Er det noen som vet om en måte å gjøre dette.

Takk
Old 12th Nov 2008, 15:20
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by bigyin View Post
Hei, en kunde har spurt om hvordan de kan ha brukerne sitte ned på hvilken som helst PC i en datamaskin og få sin e-post via Outlook Express eller Microsoft Outlook. De har en Windows 2003 Server og domene og hver bruker har sin egen pålogging. Det er 5 forskjellige klasser som bruker rommet slik de ønsker alle brukere skal ha sine egne ting. Er det noen som vet om en måte å gjøre dette.

Takk
Hvis du vil bruke Outlook skal du må se på enten sette opp en Exchange-server, eller en annen Outlook støttes postserveren. Hvis du ønsker full funksjoner i Outlook skjønt, Exchange er den beste, men også den mest £ £ £ og den største smerte i rompe å styre / admin.

Smartere Mail er et alternativ, men igjen stor (relativt sett) penger, men noe lettere å admin. Mailenable er mye av et muchness.

Deretter deg er muligheten til Gmail. Dette vil være det minst vedlikehold, men dyrt som det er gjort på en per konto basis. Du trenger imidlertid, som jeg sa, får veldig lett, veldig pålitelig e-post. Du kan bruke en e du vil, som yourcompany@yourcompany.com

Så det er mulighet for noe sånt som hMail Server. Dette vil trolig være det beste valget.

Det er en gratis mail-server, og kan installeres på svært begrenset maskinvare.

Det er veldig enkelt å admin, så lenge du er relativt IT kunnskapsrike og åpen kildekode-fellesskapet støtten er veldig bra.

Det vil la deg bruke den med Outlook eller Express (Jeg foreslår at du unngår Express .. det er svært nær det kiste).

Du kan også bruke Thunderbird ...?

Men etter min mening, du ville være bedre å installere en webbasert e-postklient, som Roundcube, og la folk bruke dette på e-tilgang.

På denne måten kan de komme på e-post fra hvor som helst hvis du ønsker, det gjør admin en skur Beregnigner lettere, er det mye raskere å lære så mindre help desk etc etc.

Jeg har sett denne typen oppsett brukes i situasjoner som du beskriver, og det synes å fungere meget godt. Jeg også bruke den til personlige e-post og noen kommersielle vertstjenester, så kunne gi deg en titt og se hva du synes? PM meg om at hvis du ønsker.

Også, så lenge det ikke er et stort antall e-postmeldinger sendes, jeg vil anbefale relésending post via Internett-leverandører eller DynDNS Outbound Mail Hop Service.

Hvis du ISP har det så bra, må du bruke ingenting ekstra, og du vet at e-posten vil alltid komme ut, og hvis din ISP ikke deretter registrere deg med DynDNS og skyld på £ 50 i året eller så, du vet e alltid vil komme frem uten å bruke timevis på jakt ISPs prøver å hente e-post av spam-mappen.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13th Nov 2008, 07:24
New Member Group

Takk Serverguy for ditt svar. Jeg ville bare passe på at det er slik det er gjort. Jeg håper det kan være en billig og munter måte å gjøre det, men var ikke håp. Jeg vil fortelle dem at deres valg, men vil anta de vil ikke gå ned den ruten som bare for et treningsrom.
Takk for omfattende svar, så det gir meg mange muligheter for andre kunder

Skål
Old 13th Nov 2008, 12:13
Moderator Group

hMailserver kan bli satt opp gratis, spesielt hvis det ikke er virksomhetskritisk epost.

Pokker, kan du selv få domenet gratis med co.cc domenenavnet.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11 juni 2009 15:52
Outlook Express kan, ikke koble til serveren min dexterlevi Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 25 februar 2009 07:46
Alvorlig Job Situasjon / Microsoft Outlook DonnyTEN Office Suites & Applications 1 15 februar 2009 21:34
Jeg bruker Microsoft Outlook og har fått tilsendt CollusionOfFate433 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 21 nov 2008 05:18
Microsoft Outlook 2002 jmclcl Office Suites & Applications 1 17 januar 2008 18:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.