mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Flytning af postkasser til nye vært

Reply

Thread Tools
Old 5 januar 2009, 04:08
Ny Medlem Gruppen

Default Flytning af postkasser til nye vært

Hej alle,

Jeg spekulerer på, om nogen kan hjælpe mig med nogle råd. Jeg har flere POP3-postkasser og en hjemmeside med domæne på en vært selskab, men deres e-mail-tjeneste lader noget tilbage at ønske. Så jeg ønsker at flytte eller genskabe mine postkasser til en anden vært selskab.

Det, jeg spørger mig selv, er, hvilke skridt jeg nødt til at tage, da jeg ikke har adgang til mail-serveren. Jeg formoder jeg vil anmode nogle billet eller kode fra min nuværende vært udbyder, men situationen er, at alle nye e-mail postkasse jeg oprette den nye vært skal bruge domænet i min nuværende webhost. Hvis dette ikke er tilfældet, ville jeg ønske at flytte mit domæne til det nye e-mail-vært så godt?

f.eks en e-mail-adresse med den nuværende vært er enten surname@hostcompany.co.uk eller det domæne, der surname@ourcompany.ac.uk

Måske hvis jeg ikke ønsker at flytte domæne derefter er der et stykke vej for at fastsætte nogle config på min ny vært til at pege på det domæne på nuværende vært?

Hvis jeg har ikke gjort mig klart, skal du bede om yderligere oplysninger

Tak
Old 6 januar 2009, 15:11
Redaktør Gruppen

Default Flytning af postkasser til nye vært

Du bør være i stand til at være vært for den e-mail nogle sted og webstie nogle sted andet.

Jeg tager det du ejer domænenavnet (ourname.com)

Du skal angive DNS op, så MX Record peger på den nye server / e-mail-vært, men holde A Record peger mod din nuværende vært for webstedet.

Den bedste måde at gøre dette ville være at kontakte selskabet.

Men det ville nok være bedre, billigere og mere pålidelige til at flytte det hele til en ny vært, som om den e-mail-opsætningen er junk, så modtagelsesaftalen sandsynligvis er lige så godt.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvad er den bedste værtsmyndigheden at bruge? im407 Web Design, Hosting & SEO 4 1 oktober 2009 04:58
Billige Pålidelige Web Host - One.com? Tom BILLINGTON Web Design, Hosting & SEO 12 4 marts 2009 12:43
Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 februar 2009 04:19
Hjælp med at vælge Host mbonwick Web Design, Hosting & SEO 5 22 februar 2008 04:04
Registrering af dit domæne navn med en webhost alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 3 7 juni 2007 08:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.