![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Ihmettelen, jos joku voi auttaa minua hieman neuvoja. Minulla on useita pop3 postilaatikoita ja Internet-sivuston verkkotunnuksestasi vastaanottava yhtiö, mutta niiden spostipalvelu jättää toivomisen varaa. Haluan siis siirtää tai uudelleen minun postilaatikot toiseen vastaanottava yritys. Mitä minä mietin on, mihin toimiin I tarvitse ottaa, koska minulla ei ole pääsyä postipalvelimella. Haluaisin epäillä pyydän joitakin lippu tai koodi minun nykyinen isäntä tarjoaja, mutta tilanne on se, että kaikki uudet sähköpostiviestit postilaatikon luon koskevasta uudesta vastaanottavan pitäisi käyttää verkkotunnuksen nykyisen web-palvelimella. Jos näin ei ole, minun täytyy siirtää minun verkkotunnukseni uuden sähköpostin vastaanottavan samoin? esimerkiksi sähköpostiosoitteen nykyinen isäntä on joko surname@hostcompany.co.uk tai-verkkotunnuksen surname@ourcompany.ac.uk Ehkä, jos en halua siirtää verkkotunnuksen sitten on olemassa jokin keino asettaa joitakin config minun uusi isäntänä kohta sen verkkotunnuksen on nykyinen isäntä? Jos en ole ilmaissut itseäni selvää, kysy lisätietoja Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi pystyä isännöimään email joitakin paikka ja webstie joitakin paikka muuta. Otan sen sinun oma verkkotunnus (ourname.com) Sinun on määritettävä DNS niin kuin MX huomauttaa uudessa palvelimessa / email isäntä, mutta pitää A Record muistuttaa teidän Nykyinen isäntä verkkosivuilla. Paras tapa olisi ottaa yhteyttä yritykseen. Kuitenkin olisi luultavasti parempaa, halvempaa ja luotettava siirtää kaikkensa uusi isäntä, ikään kuin sähköpostin asetukset on roskaruokaa, sitten vastaanottosopimuksen todennäköisesti on hyvin.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on paras Vastaanottajapuoli Palvelun käyttö? | im407 | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 1 lokakuu 2009 04:58 |
| Halvat Luotettavat Web Host - One.com? | Tom Billington | Web Design, Hosting & SEO | 12 | 4th Mar 2009 12:43 |
| Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4th Feb 2009 04:19 |
| Ohje Valintana Host | mbonwick | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 22. helmikuu 2008 04:04 |
| Rekisteröityminen verkkotunnuksesi nimi, jolla on Web-isäntänä | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7th Jun 2007 08:17 |
| Thread Tools | |
| |