mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Verhuizen mailboxen op nieuwe host

Reply

Thread Tools
Old 5 januari 2009, 04:08
Nieuw Lid Fractie

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of iemand kan me helpen met een aantal adviezen. Ik heb meerdere pop3 mailboxen en een website met domein op een host, maar hun e-mail service laat te wensen over. Dus ik wil verplaatsen of recreëren mijn mailboxen naar een andere host bedrijf.

Wat ik vraag mij af wat ik nodig stappen te nemen omdat ik geen toegang hebben tot de mail server. Ik vermoed ik verzoek sommige ticket of code van mijn huidige host-provider, maar de situatie is dat elke nieuwe e-mailbox ik op de nieuwe host moet het domein van mijn huidige webhost. Als dat niet het geval is, zou ik nodig om mijn domein aan de nieuwe e-mail host als goed?

bijvoorbeeld een e-mail adres met de huidige host is ofwel surname@hostcompany.co.uk of het domein worden surname@ourcompany.ac.uk

Misschien als ik niet wil om het domein dan is er een manier van vaststellen van sommige config op mijn nieuwe gastland te wijzen op het domein op de huidige host?

Als ik niet mezelf duidelijk, kunt u voor meer details

Bedankt
Old 6 januari 2009, 15:11
Moderator Groep

Je moet kunnen bieden aan het aantal e-mail plaats en de webstie sommige plaatsen anders.

Ik neem aan dat u de eigenaar bent van de domeinnaam (ourname.com)

Moet u de DNS-up, zodat de MX-record verwijst naar de nieuwe server / e-mail ontvangst, maar houden de A Record Wijzend naar uw huidige host voor de website.

De beste manier om dit te doen zou zijn om contact op met het bedrijf.

Maar het zou wellicht beter, goedkoper en betrouwbaarder te verplaatsen alles naar een nieuwe host, alsof de e-mail setup is junk, dan is de hosting is waarschijnlijk ook.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.