mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Flytting av postkassene til nye vert

Reply

Thread Tools
Old 5te Jan 2009, 04:08
New Member Group

Default Flytting av postkassene til nye vert

Hei alle,

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med noen råd. Jeg har flere POP3-postkasser og et nettsted med domene på et selskap, men deres e-posttjeneste bladene noe å være ønsket. Så jeg vil flytte eller gjenopprette min postkassene til en annen vert selskapet.

Det jeg lurer på er hvilke skritt Jeg må ta siden jeg ikke har tilgang til e-postserveren. Jeg vil mistenke Jeg vil be noen billett eller kode fra min nåværende vert leverandør, men situasjonen er at en ny e-postkasse jeg på den nye verten skal bruke domenet til min nåværende webverten. Hvis dette ikke er tilfelle, ville jeg ha for å flytte mitt domene til den nye e-vert også?

for eksempel en e-postadresse med gjeldende verten er enten surname@hostcompany.co.uk eller domene som surname@ourcompany.ac.uk

Kanskje hvis jeg ikke ønsker å flytte domenet så er det noen måte å sette noen konfig på min nye vert å peke på domenet på gjeldende vert?

Hvis jeg ikke har gjort meg klar, kan du be om ytterligere opplysninger

Takk
Old 6te Jan 2009, 15:11
Moderator Group

Default Flytting av postkassene til nye vert

Du skal kunne vert e noe sted og webstie noe annet sted.

Jeg tar det du eier domenenavnet (ourname.com)

Du må stille inn DNS slik som MX Record peker til den nye serveren / e-verten, men beholde A-post som peker til gjeldende vert for nettstedet.

Den beste måten å gjøre dette på ville være å kontakte selskapet.

Men det ville trolig bli bedre, billigere og mer pålitelig å flytte alt til en ny vert, som om e-oppsettet er useriøs, og det vert truleg er like godt.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva er den beste Host til å bruke? im407 Web Design, hosting & SEO 4 1 oktober 2009 04:58
Billige Pålitelige webvert - One.com? Tom Billington Web Design, hosting & SEO 12 4 mars 2009 12:43
Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 feb 2009 04:19
Hjelp med å velge Host mbonwick Web Design, hosting & SEO 5 22 februar 2008 04:04
Registrere domenenavn med webverten alexderwolf Web Design, hosting & SEO 3 7 juni 2007 08:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.