![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger Windows Live Messenger 8.1. Når du bruger audio guide det genstarter min computer, når jeg klikker på "næste" efter at have lyttet til lyden. Lyd og video virkede fint på de tidligere versioner, men selv installerer en meget ældre version giver anledning til samme problem. Any suggestions? |
|
| |||
| |||
| mærkeligt, lyder som den er uforenelig med dit lydkort. du prøve at deaktivere enhver 3. parts software, der fulgte med dit lydkort nd hvis denne dosent hjælpe opdatere din auido drivere. hvis alle ikke får en eirlier version af MSN. BTW hvad lydkort do u have? |
|
| |||
| |||
| SigmaTel High Definition Audio CODEC Modtagelse lister INT 8-CHANNEL + 64 BIT PCI |
|
| |||
| |||
| Alt virker nu. Jeg lade Windows finde en opdatering til mig, og både lyd og video arbejder meget på MSN. |
|
| |||
| |||
| nice 1, god Tilbageførselsrapport plz: D |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Forummet reglerne faktisk sige dette er ikke tilladt: Citat:
|
| |||
| |||
| oh crap sorry |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, nogen vil blive vred på dig!
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 11th May 2009 12:52 |
| Min computer har Realtek Hd Audio I Need højttalere og Am Forvirret | steveguy13 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 21. mar 2009 08:30 |
| Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| XP SP3 cripples nogle pc'er med endeløse genstarter | SocialWarfare | Windows-operativsystemer | 5 | 9. maj 2008 09:56 |
| Computer genstarter Byitself | icu222much | General Software Chat | 5 | 15 april 2008 13:12 |
| Thread Tools | |
| |