![]() |
|
| |||
| |||
| Jag använder Windows Live Messenger 8.1. När du använder ljud guiden den pånyttfödd min dator när jag klickar på "nästa" efter att ha lyssnat till ljudet. Audio och video fungerat bra på de tidigare versionerna, men även att installera en äldre version medför samma problem. Några förslag? |
|
| |||
| |||
| konstigt, låter som den är oförenlig med ditt ljudkort. försök att inaktivera alla 3: e parts programvara som följde med ditt ljudkort nd om att dosent hjälpa uppdatera din auido förare. om alla inte får en eirlier version av MSN. btw vad ljudkort do u ha? |
|
| |||
| |||
| SigmaTel High Definition Audio CODEC Kvittot listor INT 8-CHANNEL + 64-bitars PCI |
|
| |||
| |||
| Allt fungerar nu. Jag låter Windows hitta en uppdatering för mig och både ljud och video fungerar bra på MSN. |
|
| |||
| |||
| nice 1, bra rep plz: D |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Forumet reglerna faktiskt säga detta är inte tillåtet: Citat:
|
| |||
| |||
| oh crap ledsen |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Min dator har Realtek HD-audio I Need högtalare och Am Confused | steveguy13 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 21 mars 2009 08:30 |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| XP SP3 cripples vissa datorer med oändliga omstarter | SocialWarfare | Windows-operativsystem | 5 | 9 maj 2008 09:56 |
| Computer omstartar Byitself | icu222much | General Software Chat | 5 | 15 april 2008 13:12 |
| Thread Tools | |
| |