![]() |
|
| |||
| |||
| Cheers forud for denne fyrene, ingen synes at have en anelse om hvad der forårsager dette. Jeg har en ven som ive blevet chatter til på Live Messenger (v8.1 etc [ajour en]) for et godt antal måneder, men alle pludselig den underlige besked jeg sendte til hende og Vica versa wouldnt ankommer. Problemet er blevet mere almindelig i den sidste måned med 70% nu ikke når frem. Det forekommer puffe's er nu det eneste, jeg kan stole på. Vi både opgraderet til v8.5 beta2 men problemet synes så slemt som før. Men de ting, der virkelig er forvirrende, er, at jeg regelmæssigt chat at omkring 10 mennesker, og hun er den eneste person, jeg kan bekræfte det der sker med. (Selv om jeg har mistanke om det samme til en anden kammerat men jeg dont kende hende godt nok til at vide med sikkerhed). Enhver tanke er meget værdsat. Tak for din tid. Jim |
|
| |||
| |||
| Messengers kan være en forvirrende udyr til at regne ud, når de handler op. Det første, jeg ville inspicere er, hvis de Java er ajour. Gå til Tilføj / fjern programmer og se, hvilken version er installeret. Næste, så prøv dette: Klik på "Start nu", så sørg for alt er up to date. http://secunia.com/software_inspector/ Hvis alt ser ud til at kontrollere derude så måske skulle du prøve nogle rengøring. Et godt værktøj til dette er CCleaner Bare installere det og køre det. Tager kun få sekunder og er gratis. Lad os vide, hvordan det går. Og velkommen til TCF! |