![]() |
|
| |||
| |||
| Cheers van tevoren voor deze jongens, niemand lijkt te hebben een idee wat dit veroorzaakt. Ik heb een vriend die ive geweest te chatten op Live Messenger (v8.1 etc [up-to-date een]) voor een flink aantal maanden, maar alle plotselinge de oneven boodschap die ik naar haar en vica versa wouldnt aankomen. Het probleem is geworden in de afgelopen maand met 70% nu niet door. Het lijkt toestoten's zijn nu het enige wat ik kan vertrouwen. We hebben allebei een upgrade naar de v8.5 beta2 maar het probleem lijkt zo slecht als voorheen. Maar het ding is echt verwarrend, is dat ik regelmatig chatten met ongeveer 10 mensen, en ze is de enige persoon die ik kan bevestigen dat het gebeurt is. (Hoewel ik vermoed dat het dezelfde mate aan een ander, maar ik weet haar goed genoeg om te weten zeker). Elke gedachte wordt zeer gewaardeerd. Dank voor uw tijd. Jim |
|
| |||
| |||
| Boodschappers kan een raadselachtige beest om uit te vinden wanneer zij handelen op. Het eerste wat ik zou inspecteren als de Java is up-to-date. Ga naar Programma's toevoegen / verwijderen en te zien welke versie is geïnstalleerd. Vervolgens probeer dit: klik op "Start Now", zorg ervoor dat alles up-to-date. http://secunia.com/software_inspector/ Als alles lijkt te controleren of er dan misschien moet je proberen sommige huis schoonmaken. Een geweldig instrument voor dit CCleaner Gewoon installeren en draaien. Neemt slechts enkele seconden en is gratis. Laat ons weten hoe het gaat. En welkom bij TCF! |