mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

MSN Messenger blir litt Stikk

Reply

Thread Tools
Old 7nde Nov 2007, 17:08
New Member Group

Skål på forhånd for denne folkens, ingen synes å ha en anelse hva som forårsaker dette.

Jeg har en venn som Ive blitt chatter med på Live Messenger (v8.1 osv. [oppdatert en]) for et godt antall måneder, men alle plutselige Oddetall melding jeg sendte henne og vica versa wouldnt kommer.

Problemet har blitt mer vanlig i løpet av siste måned med 70% nå ikke kommer fram. Det synes dytte står nå er det eneste jeg kan stole på.

Vi både oppgradert til v8.5 beta2 men problemet synes like ille som før.

Men det som virkelig er forvirrende, er at jeg regelmessig chat til ca 10 personer, og hun er den eneste personen jeg kan bekrefte det som skjer. (Selv om jeg mistenker at det samme til en annen kompis men jeg dont kjenner henne godt nok til å vite sikkert).
Enhver tanke er mye verdsatt.
Takk for tiden din.
Jim
Old 7nde Nov 2007, 17:23
Moderator Group

Messengers kan være en underlige dyret å finne ut når de opptrer på. Det første jeg ville inspisere er hvis Java er oppdatert. Gå til Legg til / fjern programmer og se hvilken versjon er installert.

Neste, prøv dette: Klikk på "Start nå", sørg for at alt er oppdatert. http://secunia.com/software_inspector/

Hvis alt ser ut til å sjekke ut det så kanskje du burde prøve noen hus rengjøring.

En flott verktøy for dette er CCleaner

Bare installer det og kjøre den. Tar bare sekunder og er gratis.

La oss få vite hvordan det går.

Og velkommen til TCF!

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.