![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Skål i förväg för den här killarna, ingen verkar ha en aning om vad som orsakar detta.
Jag har en vän som ive blitt chattar med på Live Messenger (v8.1 etc [aktuell en]) för ett bra antal månader, men alla plötsliga udda meddelande som jag skickade till henne och vica versa wouldnt anländer. Problemet har blivit vanligare under den senaste månaden med 70% nu inte når fram. Det verkar PUFFA är nu det enda jag kan lita på. Vi både uppgraderats till v8.5 beta2 men problemet tycks lika illa som tidigare. Men det som verkligen är förvirrande, är att jag regelbundet chatta till ca 10 personer, och hon är den enda person jag kan bekräfta det som händer. (Även om jag misstänker att det är samma sak till en annan kompis, men jag vet inte henne tillräckligt bra för att veta säkert). Alla tyckte mycket uppskattat. Tack för din tid. Jim |
|
|
|||
|
|||
|
Bud kan en förbryllande odjuret ta reda på när de handlar upp. Det första jag vill undersöka är om Java är aktuell. Gå till Lägg till / ta bort program och se vilken version är installerad.
Nästa, prova det här: klicka på "Starta nu", se till att allt är aktuell. http://secunia.com/software_inspector/ Om allt verkar kolla in det så kanske du bör prova några hus rengöring. Ett bra verktyg för detta är CCleaner Bara installera den och köra den. Tar bara några sekunder och är gratis. Låt oss veta hur det går. Och välkommen till TCF! |