![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Når jeg starter MSN Messenger Jeg får en fejlmeddelelse boksen med <null> i det, jeg tror, jeg kan have accidently slettet en fil er nødvendige for at starte eller sådan noget. Er der nogen ved hvad jeg har gjort galt? Thank's |
|
| |||
| |||
| Prøv at installere det. http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når du går ind i Tilføj / fjern programmer, vælg msn så det burde give dig et (reparation) mulighed:)
|
| |||
| |||
| Ive forsøgt reparation & afinstallere & re-install men uden held. meddelelsesboksen sige's pyagcore.search.searchdetection <NULL> Messenger vil ikke begynde på alle .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er malware. Please post passende logfiler i denne sektion.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| eeeerrrmmm ....... Hvordan gør jeg, at pls? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finde "(NULL)" | metalface | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 28. maj 2009 22:02 |
| Kan ikke køre nye Windows Live Messenger - Leveres med Fejl. | Theresonly1 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 25. maj 2009 13:05 |
| Fejlmeddelelse | sashikumaran | Windows-operativsystemer | 1 | 9. nov 2008 13:34 |
| Fejlmeddelelse | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | 8 marts 2008 18:14 |
| Windows Live Messenger problemer! Please help! | Lankidoodles | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |