![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Når jeg starter MSN messenger får jeg en feilmelding om boksen med <null> i den, jeg tror jeg har ved et uhell slettet en fil som trengs for å starte den, eller noe. Vet noen hva jeg har gjort galt? Thank's |
|
| |||
| |||
| Prøv å installere den. http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når du går til Legg til / fjern programmer velger du msn så den vil gi deg en (reparasjon) alternativet:)
|
| |||
| |||
| Ive forsøkt reparasjon og avinstallere og re-installere men uten hell. meldingsboksen si's pyagcore.search.searchdetection <NULL> Messenger starter ikke i det hele tatt .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er ondsinnet programvare. Vær innlegget riktig loggene i denne delen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| eeeerrrmmm ....... Hvordan gjør jeg det pls? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finne "(null)" | metalface | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 28 mai 2009 22:02 |
| Kan ikke kjøre nye Windows Live Messenger - Leveres med Error. | Theresonly1 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 25 mai 2009 13:05 |
| Feilmelding | sashikumaran | Windows-operativsystemer | 1 | 9 november 2008 13:34 |
| Feilmelding | megabyte | Multimedia & Kodeker | 6 | 8 mars 2008 18:14 |
| Windows Live Messenger-trøbbel! Vennligst hjelp! | Lankidoodles | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |