![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| När jag startar MSN Messenger får jag ett felmeddelande ruta med <null> i det, jag tror att jag kan ha av misstag raderat en fil som behövs för att starta den eller något. Finns det någon som vet vad jag har gjort fel? Thank's |
|
| |||
| |||
| Försök igen installerar den. http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| när du går in i Lägg till / ta bort program, välj msn då det bör ge dig en (reparation) alternativ:)
|
| |||
| |||
| Ive försökt reparation & avinstallera & åter installera men utan lycka. meddelanderutan säga: s pyagcore.search.searchdetection <NULL> Messenger startar inte alls .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta är sabotageprogram. Vänligen skicka lämpliga stockar i det avsnittet.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| eeeerrrmmm ....... Hur gör jag det pls? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Fel - det går inte att hitta "(NULL) | metalface | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 28 maj 2009 22:02 |
| Det går inte att köra nya Windows Live Messenger - Levereras med Error. | Theresonly1 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 25 maj 2009 13:05 |
| Felmeddelande | sashikumaran | Windows-operativsystem | 1 | 9 november 2008 13:34 |
| Felmeddelande | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | 8 mars 2008 18:14 |
| Windows Live Messenger problem! Please help! | Lankidoodles | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 30 januari 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |