mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

MSN Plus!

Reply

Thread Tools
Old 25. maj 2008, 10:04
Donor-Gruppen

Default MSN Plus!

Hej alle, til alle jer der har aldrig hørt om det her er min gennemgang:

Instant messengers er en populær måde for folk at holde kontakt over lange afstande, og de har været stigende i brug som internettet er blevet mere og mere befolkede. I modsætning til telefon og e-mail ved hjælp af en Instant Messenger giver brugerne mulighed for at få en levende samtale elektronisk, mens dem frit for at gøre andre ting, i at køre rundt emballeringsforskrifter for en tur eller arbejder med et andet edb-programmet. Nogle af de mest populære instant messenger programmer er Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger og naturligvis MSN Messenger. Sidstnævnte, der for nylig har været igennem en opdatering, der gør det langt mere tilpasselig og brugervenlige.

MSN Plus er den nyeste udgave af MSN Messenger og er blevet opdateret væsentligt siden den tidligere versioner af programmet. Den første af disse funktioner er evnen til at bruge fanerne til at organisere samtaler. Svarer til den nye Internet Explorer og Firefox faner, hver samtale vil være i en separat side inden for et enkelt vindue. Ved at klikke på de forskellige faner øverst i vinduet, kan en bruger, og let skifte mellem samtaler. Nu en bruger kan have mange samtaler åbne uden at optage hele hans skrivebord med et separat vindue for hver samtale.

Den QuickTexts funktion gør det muligt for brugerne at oprette en genvej sætning for at indtaste en meget længere besked. Nu, når en bruger ønsker at kontakte en ven i øjeblikket ikke i hans ven listen han kan blot indtaste et ord som en genvej til en fuldstændig indførelse. Så nu skrive 'brb "kunne sende beskeden' er straks tilbage." På samme måde er den brugerdefinerede lyde funktion. Denne funktion gør det muligt for brugeren at tilføje en lyd til samtale uden et ledsagende visuelle. Brugeren kan uploade sine egne filer, så hun kunne endda optage sin egen stemme som en brugerdefineret lyd.

Som med de ældre former af Messenger-brugere kan oprette en personlig status komplet med automatisk svar funktion. Lagt på at imidlertid er en timer, der giver mulighed for skift af status besked. Den nye funktion gør det muligt for langt mere personlige, når det kommer til brugerens status opdateringer og auto svar. MSN Plus selv giver mulighed for en bruger til at blive underskrevet i flere konti på samme tid, som åbner op for mange muligheder. Nu en bruger kan have en personlig konto åben for at snakke med venner og få en professionel en åben af forretningsmæssige årsager. Den nye logging feature vil holde styr på ikke blot alle brugerens samtaler men vil også optage når kontakter logge på og uden giver brugeren mulighed for at henvise til samtaler tidligere eller få en idé om, når hans venner er online.

Disse funktioner og andre mulighed for langt mere frihed og customizability i forvejen stærke MSN Messenger programmet. Den nye MSN Plus er lettere og hurtigere at bruge, så det er en af de bedste messenger programmer tilgængelige i dag. Hvis du er på udkig efter en stærk og alsidig messenger, så MSN Plus har hvad du skal bruge.

http://www.msgpluslive.net/download/ <Download link

Nyde.
Old 25. maj 2008, 10:14
Donor-Gruppen

Default MSN Plus!

Jeg bruge det, og det er dejligt, det bedste, jeg kan lide, er at kunne sende ubegrænset nudges til folk

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25. maj 2008, 10:27
Redaktør Gruppen

Default MSN Plus!

Advarsler om denne software.

Mens mange brugere ikke oplever nogen problemer, men der er også mange, der gør.

Fra her
Citat:
Windows fejl i forbindelse med msgplus.exe?
msgplus.exe distribueres som en tredjepart MSN forlængelse. Men det er også spyware hvis installeret med sponsor-programmet, det giver at installere. Hvis dette valgfrie sponsor programmet blev installeret, denne proces overvåger din browsing vaner og distribuerer data tilbage til forfatterens servere til analyse. Dette er også bedt om reklame popups.
Google Skære af infektion for at se den skade, det kan gøre. Messenger Plus Live! Programmet er også en kilde til Virtumonde infektioner på grund af pakkesalg i WinAntiVirus

Også se Site Advisor Review

Old 25. maj 2008, 11:19
Donor-Gruppen

Default MSN Plus!

Takket ef: P
Old 25. maj 2008, 12:31
Donor-Gruppen

Default MSN Plus!

Jeg installere den uden sponsor programmet alligevel vil jeg sige nej til noget, der "samler oplysninger" om noget om mig.
Old 25. maj 2008, 15:15
Ny Medlem Gruppen

Default MSN Plus!

Plus er en god griner du kan bruge det til at stjæle folks PM skærm navne og Dp's forudsat at du har ret scripts installeret> Jeg husker også en hallrous auto fornærmelse script, der har givet mig mulighed for at rippe folk ved tryk på en knap

Citat:
Jeg bruge det, og det er dejligt, det bedste, jeg kan lide, er at kunne sende ubegrænset nudges til folk
cant beat at
... gode tider
Old 25. maj 2008, 15:22
Donor-Gruppen

Default MSN Plus!

Yea, især når de siger, "hvordan har du det? Hvordan kommer jeg kan ikke gøre det?" Og jeg bare grine og gøre det lidt mere
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.