mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

MSN Plus!

Reply

Thread Tools
Old 25 mei 2008, 10:04
Donor Groep

Hey iedereen, voor iedereen die nog nooit gehoord van dit hier is mijn review:

Instant Messengers zijn een populaire manier voor mensen om in contact te blijven over lange afstanden en zijn steeds in gebruik als het internet steeds meer en meer bevolkt. In tegenstelling tot de telefoon en e-mail, via een Instant Messenger biedt gebruikers de mogelijkheid om een live-gesprek langs elektronische weg, terwijl ze vrij om te doen andere dingen, uit draait rond het verpakken voor een reis of het werken met een ander computerprogramma. Enkele van de meest populaire instant messenger programma's zijn Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger en natuurlijk, MSN Messenger. De laatste van die onlangs gegaan via een update, waardoor het veel meer flexibel en gebruiksvriendelijk.

MSN Plus is de nieuwste versie van MSN Messenger en is bijgewerkt sinds de vorige versies van het programma. De eerste van deze functies is de mogelijkheid om tabs te gebruiken om conversaties. Vergelijkbaar met de nieuwe Internet Explorer en Firefox tabbladen, elk gesprek zou worden in een aparte pagina binnen een enkel venster. Door te klikken op de verschillende tabbladen aan de bovenkant van het venster, een gebruiker en eenvoudig schakelen tussen gesprekken. Nu kan een gebruiker hebben vele gesprekken openen zonder rekening te houden met zijn hele bureaublad met een apart venster voor elk gesprek.

De QuickTexts functie stelt gebruikers in staat te stellen een snelkoppeling zin om een veel langere bericht. Nu als een gebruiker wil contact met een vriend op dit moment niet in zijn vriend lijst kan hij typt in een woord als een snelkoppeling naar een volledige invoering. Dus nu het typen van 'brb "kan het bericht' zo terug '. Langs dezelfde lijnen wordt de aangepaste geluiden functie. Deze functie maakt het mogelijk voor een gebruiker om een geluid voor het gesprek, zonder een begeleidend visuele. De gebruiker kan uploaden van eigen bestanden, zodat ze kon zelfs haar eigen stem als een aangepaste geluid.

Net als met de oudere vormen van de boodschapper, kunnen gebruikers een gepersonaliseerde status compleet met een automatische reactie functie. Toegevoegd op dat is echter een timer die zorgt voor het omschakelen van de status bericht. De nieuwe functie maakt het mogelijk om veel meer personalisatie als het gaat om de gebruiker de status van automatische updates en reacties. MSN Plus zelfs de mogelijkheid voor een gebruiker te worden aangemeld bij meerdere accounts tegelijk de opening van vele mogelijkheden. Nu een gebruiker kan beschikken over een persoonlijke account open te praten met vrienden en hebben een professionele een open voor zakelijke redenen. De nieuwe logboekfunctie zal houden niet alleen van de gebruiker, maar zal ook gesprekken opnemen wanneer contacten ondertekenen in-en uitschakelen zodat de gebruiker te verwijzen naar conversaties verleden of een idee krijgt van toen zijn vrienden online zijn.

Deze functies en anderen zorgen voor veel meer vrijheid en customizability in de reeds sterke MSN Messenger programma. De nieuwe MSN Plus is gemakkelijker en sneller te gebruiken, waardoor het een van de beste messenger-programma's die vandaag beschikbaar zijn. Als u op zoek bent naar een sterke, veelzijdige boodschapper, dan MSN Plus heeft wat je nodig hebt.

http://www.msgpluslive.net/download/ <Download link

Genieten.
Old 25 mei 2008, 10:14
Donor Groep

Ik gebruik het en het is geweldig, het beste wat ik wil, is het kunnen sturen onbeperkt nudges aan mensen

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 mei 2008, 10:27
Moderator Groep

Waarschuwingen op deze software.

Hoewel veel gebruikers geen problemen, maar er zijn ook veel mensen doen.

Van hier
Citaat:
Windows fouten in verband met msgplus.exe?
msgplus.exe is als derde partij MSN extensie. Maar het is ook spyware indien geïnstalleerd met de opdrachtgever biedt het programma te installeren. Als deze optionele sponsor programma is geïnstalleerd, wordt dit proces bewaakt uw surfgedrag en verdeelt de gegevens terug tot de auteur van de servers voor analyse. Dit is ook gevraagd of reclame pop-ups.
Google Lop infectie om de schade die ze kunnen doen. De Messenger Plus Live! programma is ook een bron van Virtumonde infecties als gevolg van de bundeling in WinAntiVirus

Zie ook de Site Advisor Review

Old 25 mei 2008, 11:19
Donor Groep

Dankzij ef: P
Old 25 mei 2008, 12:31
Donor Groep

Ik installeren zonder de sponsor programma toch, zeg ik nee tegen alles dat "verzamelt informatie over alles wat over mij.
Old 25 mei 2008, 15:15
Nieuw Lid Fractie

Plus is een goede lach je kunt gebruiken om te stelen volkeren PM scherm namen en Dp's op voorwaarde dat u de juiste scripts geïnstalleerd> Ik herinner mij ook een hallrous auto belediging script dat heb ik rip mensen op een druk op de knop

Citaat:
Ik gebruik het en het is geweldig, het beste wat ik wil, is het kunnen sturen onbeperkt nudges aan mensen
cant beat dat
... goede tijden
Old 25 mei 2008, 15:22
Donor Groep

ja, vooral als ze dan zeggen "hoe doe je dat? Hoe komt het dat ik niet kan doen?" En ik lach en doe dat nog meer
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.