![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, for alle dere som aldri har hørt om dette her er min vurdering: Instant messengers er en populær måte for folk å holde kontakten over lange avstander og er stadig i bruk som internett har blitt mer og mer befolket. I motsetning til telefon og e-post, ved hjelp av en Instant Messenger lar brukerne ha en direktesendt samtale elektronisk, og samtidig la dem fri til å gjøre andre ting, fra å kjøre rundt pakke for en reise eller arbeider med en annen datamaskin programmet. Noen av de mest populære instant messenger programmer Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger og selvfølgelig, MSN Messenger. Sistnevnte som nylig har gått gjennom en oppdatering som gjør det mye mer tilpassbar og brukervennlig. MSN Plus er den nyeste utgaven av MSN Messenger og er blitt oppdatert betydelig siden forrige versjon av programmet. Den første av disse funksjonene er muligheten for å bruke faner for å organisere samtaler. Lik den nye Internet Explorer og Firefox kategorier, hver samtale vil være i en egen side i ett enkelt vindu. Ved å klikke på de forskjellige fanene øverst i vinduet, et brukernavn og enkelt bytte mellom samtaler. Nå kan en bruker har mange samtaler åpne uten å ta opp hele hans skrivebordet med et eget vindu for hver samtale. Den QuickTexts funksjonen gjør at brukerne kan sette opp en snarvei setning for å angi et mye lengre melding. Nå når en bruker ønsker å kontakte en venn for øyeblikket ikke i hans venn listen han kan bare skrive inn et ord som en snarvei til en fullverdig introduksjon. Så nå skrive "brb" kunne sende meldingen "være tilbake." Langs de samme linjer som er tilpasset lyder funksjonen. Denne funksjonen gir mulighet for en bruker å legge til en lyd i samtale uten tilhørende visuelle. Brukeren kan laste opp egne filer, slik at hun kunne også spille inn sin egen stemme som en tilpasset lyd. Som med de eldre formene av messenger, kan brukerne opprette en tilpasset statusmelding komplett med et automatisk svar funksjonen. Lagt inn som imidlertid er et tidsur som gjør det mulig for veksling av statusmelding. Den nye funksjonen gir mulighet for mye mer personalisering når det gjelder brukerens status oppdateringer og auto-svar. MSN Plus selv åpner for en bruker å være logget på flere kontoer samtidig, som åpner mange muligheter. Nå en bruker kan ha en personlig konto åpen for å snakke med venner og har et profesjonelt en åpner for business grunner. Den nye logging vil holde styr på, ikke bare alle brukerens samtaler men vil også spille inn når kontakter logger på og av tillater brukeren å se tilbake til samtaler fortid eller få en idé om når hans venner er online. Disse funksjonene og andre rom for mye mer frihet og customizability i det allerede sterke MSN Messenger-programmet. Den nye MSN Plus er enklere og raskere å bruke, og er en av de beste messenger programmer tilgjengelige i dag. Hvis du er ute etter en sterk, allsidig messenger og MSN Plus har det du trenger. http://www.msgpluslive.net/download/ <Download link Like. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker det og det er flott, det beste jeg liker, er å kunne sende ubegrenset nudges til folk
| |||
| |||
| Varsel om denne programvaren. Mens mange brukere opplever ingen problemer, men det er også mange som gjør. Fra her Sitat:
Se også Site Advisor gjennomgang |
|
| |||
| |||
| Takk ef: P |
|
| |||
| |||
| Jeg installere det uten sponsor programmet likevel, jeg si nei til alt som "samler informasjon" på noe om meg. |
|
| |||
| |||
| Plus er en god latter du kan bruke den for å stjele folks PM's skjermen navn og DP er forutsatt at du har rett scripts installert> Jeg også husker hallrous auto fornærmelse skript som tillater meg å rive folk ved trykk på en knapp Sitat:
... gode tider |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, spesielt når de deretter si "Hvordan gjør du det? Hvordan kommer jeg ikke kan gjøre det?" Og jeg bare å le og gjøre det litt mer ![]() |