![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, för alla er som aldrig har hört talas om det här är min recension: Instant messengers är ett populärt sätt för människor att hålla kontakt över långa avstånd och har ökat i användning som Internet har blivit mer och mer befolkade. Till skillnad från telefon och e-post med hjälp av en Instant Messenger tillåter användare att ha ett levande samtal elektroniskt, samtidigt som det ger dem rätt att göra andra saker, från att köra runt förpackningsmetod för en resa eller arbetar med ett annat datorprogram. Några av de mest populära Instant Messenger-program är Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger och naturligtvis, MSN Messenger. Den sistnämnda som nyligen gått igenom en uppdatering som gör det mycket mer anpassningsbar och användarvänlig. MSN Plus är den nyaste versionen av MSN Messenger och har uppdaterats avsevärt sedan tidigare versioner av programmet. Den första av dessa funktioner är möjligheten att använda flikarna för att ordna konversationer. I likhet med den nya Internet Explorer och Firefox flikar, varje konversation skulle vara i en separat sida med ett enda fönster. Genom att klicka på de olika flikarna högst upp i fönstret, en användare och enkelt växla mellan samtal. Nu kan användaren ha flera konversationer öppna utan att ta upp hela sitt skrivbord med ett separat fönster för varje konversation. Den QuickTexts funktionen tillåter användare att skapa en genväg fras för att ange ett mycket längre meddelande. Nu när en användare vill ta kontakt med en vän för närvarande inte i hans vän listan kan han helt enkelt bara skriva in ett ord som en genväg till ett fullständigt införande. Så nu skriver "BRB" kunde skicka meddelandet "vara tillbaka." På samma sätt är anpassade ljud funktionen. Denna funktion gör det möjligt för en användare att lägga till ett ljud till konversation utan en kompletterande bild. Användaren kan ladda upp egna filer, så hon kan även spela in sin egen röst som en anpassad ljud. I likhet med äldre former av budbäraren, användare kan skapa en personlig status komplett med ett automatiskt svar funktionen. Lagts in som dock är en timer som gör det möjligt för byte av statusmeddelande. Den nya funktionen ger mycket mer anpassning när det gäller användarens status uppdateringar och automatiskt svar. MSN Plus även möjliggör för en användare att vara inloggad på flera konton samtidigt, att öppna upp många möjligheter. Nu en användare kan ha ett personligt konto öppna för att prata med vänner och ha en professionell ett öppet för affärsmässiga skäl. Den nya logga funktionen att hålla reda på inte bara användarens alla konversationer men kommer också att spela in när kontakter logga på och av så att användaren kan hänvisa till konversationer förflutna eller få en uppfattning om när hans vänner är online. Dessa funktioner och andra tillåter mycket mer frihet och customizability i redan starka MSN Messenger-programmet. Den nya MSN Plus är enklare och snabbare att använda, vilket gör den till en av de bästa messenger program som finns tillgängliga idag. Om du letar efter en stark och mångsidig Messenger och sedan MSN Plus har vad du behöver. http://www.msgpluslive.net/download/ <Länken Njuta av. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder det och det är kul, det bästa jag vill, är att kunna skicka obegränsat nudges till människor
| |||
| |||
| Varningar om denna programvara. Många användare har inga problem men det finns också många som gör. Från här Citat:
Se även Site Advisor Review |
|
| |||
| |||
| Tack ef: P |
|
| |||
| |||
| Jag installera den utan sponsorn programmet ändå, jag säger nej till allt som "samlar" på något åt mig. |
|
| |||
| |||
| Plus är ett gott skratt kan du använda det för att stjäla folks PM skärm namn och UP förutsatt att du har rätt skript installeras> Jag minns också en hallrous auto förolämpning manus som får mig att slita människor i en knapptryckning Citat:
... goda tider |
|
| |||
| |||
| ja, särskilt när de sedan säger "hur gör du det? Varför kan jag inte göra det?" Och jag bara skratta och göra det lite mer ![]() |