mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

MSN vindue

Reply

Thread Tools
Old 8 februar 2008, 00:57
Medlem Gruppen

Default MSN vindue

Når jeg åbner Windows Messenger vinduet i det første felt "e-mail-adresse", hvor u type ur e-mail via en ny e mail Jeg oprettede for et stykke tid siden er altid allerede deiplayed i vinduet. Hvordan kan jeg fjerne det fra at vinduet, fordi jeg ikke bruger denne konto en masse jeg bruge min anden konto. I belive status for denne OS "på" et sted, men kan nogen fortælle mig, hvor og hvordan du kan deaktivere this.Thank du i forvejen.
Old 8 februar 2008, 01:16
Medlem Gruppen

Default MSN vindue

Jeg har glemt mit password til denne konto, og når jeg klikker på "Glemt password" Jeg spurgte min Windows Live ID, så jeg har lagt i min email-adresse til at nulstille en adgangskode, men at få messag, at ID er incorrect.How kan dette være Jeg skrive i e-mail-adresse i MSN vinduet allerede på skærmen?
Old 8 februar 2008, 01:28
Donor-Gruppen

Default MSN vindue

ret, er jeg forvirret
Messenger har to muligheder, huske min email adresse og huske mit password, hvad der en, der er afkrydset hvornår du sidst har logget ind vil reagere i overensstemmelse hermed

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 8 februar 2008, 02:51
Medlem Gruppen

Default MSN vindue

[citat = Cew27; 59995] ret, er jeg forvirret
Messenger har to muligheder, huske min email adresse og huske mit password, hvad der en, der er afkrydset hvornår du sidst har logget ind vil reagere i overensstemmelse hermed [/ quot
ked af at blande dig. Jeg har formået at sætte det så min e-mail ikke allerede dispalyed i baren, men jeg kan ikke huske min adgangskode og forsøgt at nulstille ved at klikke på "glemt din adgangskode" nederst i dette vindue.
Jeg spurgte til mit Windows Live ID, men msg siger Windows Live ID er oncorrect prøv igen.
Old 8 februar 2008, 07:04
Donor-Gruppen

Default MSN vindue

ive var det, jeg tror min konto lige blevet slettet som var nice

Du kan downloade ccleaner fra download sektionen, kan du køre en renere at udslette alle huske e-mails og passwords.

det vil udslette den på alle websteder, som du har brug skønt, hvis du har besluttet at gemme (husk) din email adresse, så yourll bare nødt til at Gentag dem alle i

http://www.computer-juice.com/forums/file6.html

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ville du vil dette vindue på dit værelse??? redden137 Off Topic Discussion 7 2 februar 2009 16:24
Window XP Pro WHATSUP Windows-operativsystemer 5 27 januar 2008 09:03
Window Vista Hvordan kunne de gøre det?? Help1inghand Windows-operativsystemer 15 9 januar 2008 12:28
Nyt vindue problemer samtialou Webbrowsere & FTP Klienter 1 21. dec 2007 19:52
At komme af fanen oven på et vindue, hvordan???? divertom80 Windows-operativsystemer 7 16. sep 2007 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.