![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg åbner Windows Messenger vinduet i det første felt "e-mail-adresse", hvor u type ur e-mail via en ny e mail Jeg oprettede for et stykke tid siden er altid allerede deiplayed i vinduet. Hvordan kan jeg fjerne det fra at vinduet, fordi jeg ikke bruger denne konto en masse jeg bruge min anden konto. I belive status for denne OS "på" et sted, men kan nogen fortælle mig, hvor og hvordan du kan deaktivere this.Thank du i forvejen. |
|
| |||
| |||
| Jeg har glemt mit password til denne konto, og når jeg klikker på "Glemt password" Jeg spurgte min Windows Live ID, så jeg har lagt i min email-adresse til at nulstille en adgangskode, men at få messag, at ID er incorrect.How kan dette være Jeg skrive i e-mail-adresse i MSN vinduet allerede på skærmen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ret, er jeg forvirret
Messenger har to muligheder, huske min email adresse og huske mit password, hvad der en, der er afkrydset hvornår du sidst har logget ind vil reagere i overensstemmelse hermed Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| [citat = Cew27; 59995] ret, er jeg forvirret Messenger har to muligheder, huske min email adresse og huske mit password, hvad der en, der er afkrydset hvornår du sidst har logget ind vil reagere i overensstemmelse hermed [/ quot ked af at blande dig. Jeg har formået at sætte det så min e-mail ikke allerede dispalyed i baren, men jeg kan ikke huske min adgangskode og forsøgt at nulstille ved at klikke på "glemt din adgangskode" nederst i dette vindue. Jeg spurgte til mit Windows Live ID, men msg siger Windows Live ID er oncorrect prøv igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive var det, jeg tror min konto lige blevet slettet som var nice Du kan downloade ccleaner fra download sektionen, kan du køre en renere at udslette alle huske e-mails og passwords. det vil udslette den på alle websteder, som du har brug skønt, hvis du har besluttet at gemme (husk) din email adresse, så yourll bare nødt til at Gentag dem alle i http://www.computer-juice.com/forums/file6.html
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ville du vil dette vindue på dit værelse??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gøre det?? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Nyt vindue problemer | samtialou | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 21. dec 2007 19:52 |
| At komme af fanen oven på et vindue, hvordan???? | divertom80 | Windows-operativsystemer | 7 | 16. sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |