![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun avaan Windows Messenger ikkunan ensimmäiseen ruutuun "e-mail address" jossa u tyyppi ur sähköposti uusi sähköposti i luonut samalla takaisin on aina jo deiplayed-ikkunassa. Miten voin poistaa sen, että ikkuna koska ei käytetä laskelmassa paljon i käyttämään muita huomioon. I belive asema tässä os "on" jonnekin, mutta kukaan voi haluaisin tietää, missä ja miten poistaa this.Thank teitä etukäteen. |
|
| |||
| |||
| Olen unohtanut salasanani tälle tilille ja kun klikkaa "unohditko salasanasi" Olen pyytänyt oman Windows Live ID niin olen tehnyt minun sähköposti osoite nollata salasanan vaan saada messag, että tunnus on incorrect.How tämä voidaan Olen kirjoittamalla e mail osoite MSN ikkuna jo näyttö? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikein, olen hämmentynyt
Messenger on kaksi vaihtoehtoa, muista minun sähköpostiosoitetta ja muistamaan salasanani, kumpi niistä on merkitty rasti, kun olet viimeksi allekirjoitettu tulee vastaamaan My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| [lainaus = Cew27; 59995] oikein, olen hämmentynyt Messenger on kaksi vaihtoehtoa, muista minun sähköpostiosoitetta ja muistamaan salasanani, kumpi niistä on merkitty rasti, kun olet viimeksi allekirjoitettu tulee vastaamaan [/ quot Valitettavasti sekoittaa sinua. Olen onnistunut asettamaan niin minun sähköposti ei ole jo dispalyed vuonna baarissa, mutta en pysty muistamaan salasanani ja yritti palauttaa klikkaamalla "unohtanut salasanasi" alareunassa tämä ikkuna. Olen sitten pyysi minun Windows Live ID mutta msg sanoo Windows Live ID on oncorrect yritä uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive oli se, mielestäni tilini juuri poistettu joka oli mukava voit ladata ccleaner alkaen lataus osiossa voit suorittaa puhtaamman hävittää kaikki muistaa, sähköposteista ja salasanoja. se pyyhi se kaikkien sivustojen käyttö vaikka jos päätti tallentaa (muista) sähköpostiosoitteesi, niin yourll on vain retype niitä kaikkia http://www.computer-juice.com/forums/file6.html
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|