![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik open Windows Messenger-venster in het eerste vakje "e-mail adres" waar u het type ur e-mail een nieuwe e-mail heb ik een tijdje terug is altijd al deiplayed in het venster. Hoe kan ik verwijderen uit het raam, omdat ik geen gebruik maken van deze rekening een hoop ik met mijn andere account. Ik BELIVE de status voor dit os "op" ergens, maar kan iemand mij laten weten waar en hoe te schakelen this.Thank u bij voorbaat. |
|
| |||
| |||
| Ik ben mijn wachtwoord voor deze account en wanneer ik klik op "wachtwoord vergeten" Ik vroeg mijn Windows Live ID, dus ik heb in mijn e-mail adres wachtwoord te resetten, maar krijg messag dat is het ID incorrect.How kan dit worden Ik ben te typen in de e-mail adres in het venster van MSN al op elkaar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben verward recht
| |||
| |||
| [quote = Cew27; 59995] rechts Ik ben verward boodschapper heeft twee opties, onthoud mijn e-mail adres en mijn wachtwoord vergeten, wat een die is aangevinkt wanneer u voor het laatst aangemeld zal reageren [/ quot sorry te verwarren je. Ik erin geslaagd om het zo mijn e mail is niet al dispalyed in de bar, maar ik kan me niet herinneren dat mijn wachtwoord en geprobeerd te resetten door te klikken op "Wachtwoord vergeten" op de onderkant van dit venster. Ik ben toen gevraagd om mijn Windows Live ID maar msg zegt Windows Live ID is oncorrect probeer het opnieuw. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive gehad, ik denk dat mijn account net geschrapt die was leuk u kunt downloaden ccleaner van de download sectie, kunt u een schoner te vegen alle vergeten e-mails en wachtwoorden. zal veeg het op alle sites die u gebruikt maar als je hebt besloten te slaan (denk) uw e-mailadres, zodat yourll gewoon te Retype ze allemaal in http://www.computer-juice.com/forums/file6.html
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|