mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Msn vindu

Reply

Thread Tools
Old 8th 2008 Feb, 00:57
Medlem Group

Default Msn vindu

Når jeg åpner Windows Messenger vindu i den første boksen "e-postadresse" der u type ur epostløsning en ny e-post i laget en stund tilbake er alltid allerede deiplayed i vinduet. Hvordan kan jeg fjerne det fra vinduet, fordi jeg ikke bruker kontoen mye jeg bruke andre kontoen. I belive statusen på denne os "på" et sted, men kan noen fortelle meg hvor og hvordan du deaktiverer this.Thank deg på forhånd.
Old 8th 2008 Feb, 01:16
Medlem Group

Default Msn vindu

Jeg har glemt passordet mitt på denne kontoen, og når jeg klikker på "Glemt passord" Jeg spurte min Windows Live ID, slik at jeg har satt i min e postadresse for å tilbakestille passord, men får messag at ID incorrect.How kan dette Jeg skriver i e-post adresse i MSN-vinduet allerede på skjermen?
Old 8th 2008 Feb, 01:28
Donor Group

Default Msn vindu

rett jeg forvirret
Messenger har to alternativer, husker e-postadressen min og huske passordet mitt, det som en som er haket når du sist logget på vil svare følgelig

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 8th 2008 Feb, 02:51
Medlem Group

Default Msn vindu

[quote = Cew27; 59995] rett jeg forvirret
Messenger har to alternativer, husker e-postadressen min og huske passordet mitt, det som en som er haket når du sist logget på vil besvare tilsvarende [/ quot
Beklager å forvirre deg. Jeg har klart å sette den slik min e post ikke allerede dispalyed i baren, men jeg kan ikke huske passordet mitt og prøvd å tilbakestille ved å klikke på "glemt passord" nederst i dette vinduet.
Jeg er så spurt for meg Windows Live ID, men msg sier Windows Live ID er oncorrect prøve igjen.
Old 8th 2008 Feb, 07:04
Donor Group

Default Msn vindu

Ive hadde det, tror jeg kontoen min akkurat slettet som var hyggelig

kan du laste ned ccleaner fra nedlasting delen, kan du kjøre en renere å tørke alle husker e-postadresse og passord.

det vil tørke det på alle nettsteder du bruker, men hvis du valgte å lagre (husk) din e-postadresse, så yourll bare å skrive inn alle i

http://www.computer-juice.com/forums/file6.html

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? redden137 Av Emne Diskusjon 7 2 februar 2009 16:24
Windows XP Pro WHATSUP Windows-operativsystemer 5 27 januar 2008 09:03
Window Vista Hvordan kunne de gjøre dette? Help1inghand Windows-operativsystemer 15 9 januar 2008 12:28
Nytt vindu problemer samtialou Nettlesere & FTP Clients 1 21 desember 2007 19:52
Bli kvitt den kategorien oppå et vindu, hvordan??? divertom80 Windows-operativsystemer 7 16nde sep 2007 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.