![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg åpner Windows Messenger vindu i den første boksen "e-postadresse" der u type ur epostløsning en ny e-post i laget en stund tilbake er alltid allerede deiplayed i vinduet. Hvordan kan jeg fjerne det fra vinduet, fordi jeg ikke bruker kontoen mye jeg bruke andre kontoen. I belive statusen på denne os "på" et sted, men kan noen fortelle meg hvor og hvordan du deaktiverer this.Thank deg på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Jeg har glemt passordet mitt på denne kontoen, og når jeg klikker på "Glemt passord" Jeg spurte min Windows Live ID, slik at jeg har satt i min e postadresse for å tilbakestille passord, men får messag at ID incorrect.How kan dette Jeg skriver i e-post adresse i MSN-vinduet allerede på skjermen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rett jeg forvirret
| |||
| |||
| [quote = Cew27; 59995] rett jeg forvirret Messenger har to alternativer, husker e-postadressen min og huske passordet mitt, det som en som er haket når du sist logget på vil besvare tilsvarende [/ quot Beklager å forvirre deg. Jeg har klart å sette den slik min e post ikke allerede dispalyed i baren, men jeg kan ikke huske passordet mitt og prøvd å tilbakestille ved å klikke på "glemt passord" nederst i dette vinduet. Jeg er så spurt for meg Windows Live ID, men msg sier Windows Live ID er oncorrect prøve igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive hadde det, tror jeg kontoen min akkurat slettet som var hyggelig kan du laste ned ccleaner fra nedlasting delen, kan du kjøre en renere å tørke alle husker e-postadresse og passord. det vil tørke det på alle nettsteder du bruker, men hvis du valgte å lagre (husk) din e-postadresse, så yourll bare å skrive inn alle i http://www.computer-juice.com/forums/file6.html
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? | redden137 | Av Emne Diskusjon | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gjøre dette? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Nytt vindu problemer | samtialou | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 21 desember 2007 19:52 |
| Bli kvitt den kategorien oppå et vindu, hvordan??? | divertom80 | Windows-operativsystemer | 7 | 16nde sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |