mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Msn fönster

Reply

Thread Tools
Old 8 februari 2008, 00:57
Ledamot Gruppen

Default Msn fönster

När jag öppnar Windows Messenger-fönstret i den första rutan "e-postadress" där u typ ur e-post för ett nytt e-postkonto i skapats ett tag tillbaka är alltid redan deiplayed i fönstret. Hur tar jag bort den från fönstret eftersom jag inte använda det kontot mycket jag använda mitt andra konto. Jag tror att status för oss "på" någonstans, men kan någon tala om det för mig var och hur du avaktiverar this.Thank du i förväg.
Old 8 februari 2008, 01:16
Ledamot Gruppen

Default Msn fönster

Jag har glömt mitt lösenord till detta konto och när jag klickar på "Glömt lösenordet" Jag har bett mina Windows Live ID så jag har lagt i min e-post adress för att återställa lösenord men får messag att ID är incorrect.How kan detta Jag skriver i e-post adress i msn fönstret redan på displayen?
Old 8 februari 2008, 01:28
Givargruppen

Default Msn fönster

rätt så är jag förvirrad
Messenger har två alternativ, kommer ihåg min e-postadress och kom ihåg mitt lösenord, vilket som en som är ikryssad när du senast loggade in kommer att reagera i enlighet

Mitt System: Cewy s undrar macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moderkort:
asus p5q deluxe
RAM Minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Grafikkort (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk enhet (er):
3 asus dvd författare, LightScribe
Mål / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Kylning:
tuniq torn
Nätverk / Internet:
Dual Gigabit LAN-portar
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 8 februari 2008, 02:51
Ledamot Gruppen

Default Msn fönster

[citat = Cew27; 59995] rätt så är jag förvirrad
Messenger har två alternativ, kommer ihåg min e-postadress och kom ihåg mitt lösenord, vilket som en som är ikryssad när du senast loggade in kommer att svara i enlighet med [/ quot
ledsen att förvirra dig. Jag har lyckats ställa in den så min e-post inte redan dispalyed i baren, men jag kan inte komma ihåg mitt lösenord och försökt att återställa genom att klicka på "glömt ditt lösenord" längst ned i detta fönster.
Jag frågade sedan om mitt Windows Live ID men msg säger Windows Live ID är oncorrect försök igen.
Old 8 februari 2008, 07:04
Givargruppen

Default Msn fönster

ive hade det, jag tror att mitt konto bara fick utgå som var trevlig

Du kan ladda ner ccleaner från nedladdningen avsnitt kan du köra en renare att torka alla ihåg e-postadresser och lösenord.

det kommer att torka den på alla platser du använder även om du valt att lagra (minnas) din e-postadress, så yourll bara att skriva dem på

http://www.computer-juice.com/forums/file6.html

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Skulle du ha detta fönster i ditt rum??? redden137 Off Topic Discussion 7 2 februari 2009 16:24
Windows XP Pro WHATSUP Windows-operativsystem 5 27 januari 2008 09:03
Window Vista Hur kunde de göra detta? Help1inghand Windows-operativsystem 15 9 januari 2008 12:28
Nytt fönster problem samtialou Webbläsare & FTP Klienter 1 21 december 2007 19:52
Att bli av fliken TOPPEN ett fönster, hur???? divertom80 Windows-operativsystem 7 16:e sep 2007 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.