![]() |
|
| |||
| |||
| När jag öppnar Windows Messenger-fönstret i den första rutan "e-postadress" där u typ ur e-post för ett nytt e-postkonto i skapats ett tag tillbaka är alltid redan deiplayed i fönstret. Hur tar jag bort den från fönstret eftersom jag inte använda det kontot mycket jag använda mitt andra konto. Jag tror att status för oss "på" någonstans, men kan någon tala om det för mig var och hur du avaktiverar this.Thank du i förväg. |
|
| |||
| |||
| Jag har glömt mitt lösenord till detta konto och när jag klickar på "Glömt lösenordet" Jag har bett mina Windows Live ID så jag har lagt i min e-post adress för att återställa lösenord men får messag att ID är incorrect.How kan detta Jag skriver i e-post adress i msn fönstret redan på displayen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rätt så är jag förvirrad
Messenger har två alternativ, kommer ihåg min e-postadress och kom ihåg mitt lösenord, vilket som en som är ikryssad när du senast loggade in kommer att reagera i enlighet Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| [citat = Cew27; 59995] rätt så är jag förvirrad Messenger har två alternativ, kommer ihåg min e-postadress och kom ihåg mitt lösenord, vilket som en som är ikryssad när du senast loggade in kommer att svara i enlighet med [/ quot ledsen att förvirra dig. Jag har lyckats ställa in den så min e-post inte redan dispalyed i baren, men jag kan inte komma ihåg mitt lösenord och försökt att återställa genom att klicka på "glömt ditt lösenord" längst ned i detta fönster. Jag frågade sedan om mitt Windows Live ID men msg säger Windows Live ID är oncorrect försök igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive hade det, jag tror att mitt konto bara fick utgå som var trevlig Du kan ladda ner ccleaner från nedladdningen avsnitt kan du köra en renare att torka alla ihåg e-postadresser och lösenord. det kommer att torka den på alla platser du använder även om du valt att lagra (minnas) din e-postadress, så yourll bara att skriva dem på http://www.computer-juice.com/forums/file6.html
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skulle du ha detta fönster i ditt rum??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februari 2009 16:24 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystem | 5 | 27 januari 2008 09:03 |
| Window Vista Hur kunde de göra detta? | Help1inghand | Windows-operativsystem | 15 | 9 januari 2008 12:28 |
| Nytt fönster problem | samtialou | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 21 december 2007 19:52 |
| Att bli av fliken TOPPEN ett fönster, hur???? | divertom80 | Windows-operativsystem | 7 | 16:e sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |