![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når jeg TERN pc på og beder mig om at sætte adgangskode i det viser også, hvor mange e-mails jeg har .. kun e-mail, jeg har er min msn heks Jeg har ikke oprettet i eney vejen for mine vinduer til brug kan jeg deaktivere denne? tak
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Start og vælge Løbe, I boksen Kør type Regedit og klik OK. Når Regedit er begyndt navigere til HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ UnreadMail Når der oprettes en ny DWORD (Højreklik i højre rude, Ny>DWORD) Opfordrede MessageExpiryDays Dobbelt klik på DWORD MessageExpireyDays du lige har oprettet, og være sikker på, at værdien er sat til 0 (bør standardværdien, hvis dette er en ny DWORD). Hvis du ikke kan finde ovenstående centrale derefter bruge denne ene HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ UnreadMail Dette vil kun slå det fra for din egen brugerkonto, du er i øjeblikket logget ind.
|
| |||
| |||
| tak for, at jeg synes jeg har gjort det skriver
__________________ |
|
| |||
| |||
| Intet problem!
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan kan jeg finde ud af min mobile Antal? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 2 marts 2009 15:45 |
| 3, ikke er det magiske antal | SocialWarfare | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 17 oktober 2008 07:07 |
| Ikke acceptere seriel nummer | jud1255 | Windows-operativsystemer | 10 | 24. sep 2008 07:38 |
| IP-adresse og serverport nummer?? | Araghouna | General Software Chat | 2 | 11 november 2007 14:01 |
| Thread Tools | |
| |