![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun i tiira kpl ja pyytää minua esittää salasana se myös näkyy, kuinka monta sähköpostit olen .. vain Email Olen on minun msn mustaeväkampela En ole perustettu eney tavalla minun ikkunat käyttää Voinko poistaa tämän? kiitos
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirry Alku ja valitse Juosta, Että ennen ruutuun Regedit ja napsauta OK. Kun Regedit on alkanut siirtyä HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ curr entVersion \ UnreadMail Kun ei luoda uusia DWORD (Napsauta oikean käden ruudussa Uusi>DWORD) Kehotti MessageExpiryDays Kaksoisnapsauta DWORD MessageExpireyDays olet juuri luonut ja olla varma, että arvo on asetettu 0 (pitää olla oletusarvoonsa jos kyseessä on uusi DWORD). Jos et löydä edellä näppäintä ja käytä sitten tätä HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ UnreadMail Tämä onnistuu vain, ota se pois päältä oman käyttäjätunnuksen olet kirjautunut sisään.
|
| |||
| |||
| kiitos, että minulla on mielestäni tehnyt sen kirjoittaa
__________________ |
|
| |||
| |||
| Ei hätää!
__________________ serverguy |