![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| toen ik stern pct op en vraagt me om een wachtwoord in het toont ook aan hoeveel e-mails heb ik .. alleen per e-mail Ik heb mijn msn heks heb ik nog niet opgericht in eney manier om mijn windows te gebruiken kan ik dit uitschakelen? bedankt
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga naar Start en selecteer Rennen, In de aanloop kadertype Regedit en klik op OK. Zodra Regedit is gestart naar HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ UnreadMail Zodra er een nieuwe DWORD (Klik met de rechtermuisknop in het rechter venster Niew>DWORD) Genaamd MessageExpiryDays Dubbelklik op de DWORD MessageExpireyDays u zojuist hebt gemaakt en er zeker van zijn dat de waarde is ingesteld op 0 (moet de standaard waarde als dit een nieuwe DWORD). Als u niet kunt vinden het bovenstaande toets en gebruik dan deze ene HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ UnreadMail Dit zal alleen het uit te zetten voor uw eigen gebruikersaccount die u op dit moment aangemeld bij.
|
| |||
| |||
| bedankt voor dat ik denk dat ik heb gedaan schrijven
__________________ |
|
| |||
| |||
| Geen probleem!
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe vind ik mijn mobiele nummer? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | De 2 maart 2009 15:45 |
| 3 is niet het magische aantal | SocialWarfare | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 17 okt 2008 07:07 |
| Niet te accepteren seriel aantal | jud1255 | Windows besturingssystemen | 10 | 24e sep 2008 07:38 |
| Ip-adres en poortnummer van de server? | Araghouna | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 11 nov 2007 14:01 |
| Thread Tools | |
| |