![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| när jag Tern st om och ber mig att sätta lösenord i den visar också hur många mejl jag har .. Endast mail som jag har är min msn häxa jag inte har ställt upp i eney väg för mitt fönster att använda kan jag stänga av detta? tack
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå till Start och välj SpringaI rutan Kör skriver Regedit och klicka OK. När Regedit har startat navigera till HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ UnreadMail När det skapar ett nytt DWORD (Högerklicka i högra rutan Ny>DWORD) Kallas MessageExpiryDays Dubbelklicka på DWORD MessageExpireyDays du just har skapat och se värdet är satt till 0 (bör standardvärdet om detta är ett nytt DWORD). Om du inte hittar ovanstående nyckel sedan använda detta en HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ UnreadMail Detta kommer bara att stänga av det för ditt eget användarkonto du är inloggad på.
|
| |||
| |||
| tack för att jag tror att jag har gjort det skriver
__________________ |
|
| |||
| |||
| Inga problem!
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur får jag reda på min mobiltelefon Antal? | KanoakaVirus | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 2 mars 2009 15:45 |
| 3 inte är det magiska numret | SocialWarfare | Nätverk, Modem & VoIP | 11 | 17 oktober 2008 07:07 |
| Inte acceptera seriel antal | jud1255 | Windows-operativsystem | 10 | 24 sep 2008 07:38 |
| IP-adress och server portnummer? | Araghouna | General Software Chat | 2 | 11 november 2007 14:01 |
| Thread Tools | |
| |