mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

OE6 Billeder vises ikke

Reply

Thread Tools
Old 12 juli 2008, 05:37
VJH
Medlem Gruppen

Default OE6 Billeder vises ikke

På visse modtagne e-mails, hvor der skal være et billede, jeg får en kasse med et lille rødt kryds i hjørnet. Der synes at være masser af råd om at overvinde dette problem, hvor det sker med XP SP2, men desværre, jeg bruger 98SE og forslag til at løse det ikke er gyldige for denne OS.

Problemet synes at eksistere i e-mails fra en person i særdeleshed, så tror ikke, det er denne maskine der forårsager det. Jeg har set for indstillinger til at tillade billeder der skal vises, men kan ikke finde noget passende. Nogen ideer?
Old 15. juli 2008, 09:14
Donor-Gruppen

Er de billeder indlæses som vedhæftede filer eller er de links? Kunne være, at brugeren ikke at sende dem korrekt, dvs ikke din skyld, men deres.

Old 17. juli 2008, 07:40
VJH
Medlem Gruppen

Hverken vedhæftede filer eller links - de er indlejrede billeder i teksten i e-mailen.
Old 18. juli 2008, 04:05
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af VJH View Post
Hverken vedhæftede filer eller links - de er indlejrede billeder i teksten i e-mailen.
Det kunne være, at en person sender ting i en ikke-standard måde.

Old 24 juli 2008, 06:47
Redaktør Gruppen

Kan du højreklikke på det røde kryds og vælg Copy Image Beliggenhed og derefter gå ind i Internet Explorer og indsætte det, du kopierede i adresselinjen?

Se, om det bringer billedet op. Hvis det stadig er et rødt kryds du kender den person, der sendte den har et problem.

Jeg ved ikke, om det er muligt at højreklikke på det røde kryds, så kan det ikke fungere.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5 februar 2009, 00:30
Medlem Gruppen

Du skrev disse fejlagtige billede e-mails kommer fra den samme person. Dens at personer, der er årsag til problemet, som ikke er knyttet / embedding / herunder billedet korrekt. Han / hun kan ubevidst placere en genvej af billedet i den e-mail i stedet for den faktiske image ... således den røde x. En måde det sker, er, når du højreklikke på en fil og derefter på "Send til" og derefter "e-mail-modtager", det lægger en genvej i e-mailen, ikke den reelle fil. Thats hvad den gør i minen bruge XP.
Det lyder som du har brug for at finde ud af, hvordan denne person får billedet til den e-mail.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Siden kan ikke vises fejl, når den er tilsluttet Blade110L Webbrowsere & FTP Klienter 0 11th May 2009 00:44
Computer tændes - Intet Vist On Screen ocastell General Hardware Chat 1 3 juni 2009 06:49
C: Drive vises som E: Marsh57 Drives & flytbare medier 5 1. sep 2008 01:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.