![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tietyistä saanut sähköpostiviestejä, joissa ei olisi kuvaa, Saan laatikkoon hieman punainen rasti nurkassa. Näyttäisi olevan paljon neuvoja voittamaan tätä ongelmaa, jos se ilmenee XP SP2: n, mutta valitettavasti olen käyttäen 98SE ja ehdotuksia ratkaisuehdotukset eivät ole voimassa tämän OS. Ongelmana näyttää olevan sähköposteja yksi henkilö, erityisesti niin mielestäni ei ole tämän koneen aiheuttaa sitä. Olen etsinyt, jos haluat, että kuvat näytetään, mutta ei löydä mitään tarkoituksenmukaista. Jokainen, ideoita? |
|
| |||
| |||
| Ovatko kuvat ladataan liitetiedostoina tai niitä linkkejä? Voisiko olla, että käyttäjä ei lähetä niitä oikein, eli ei ole sinun syysi, mutta omaansa.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kumpikaan ei liitteitä eikä linkkejä - ne ovat upotettuja kuvia että tekstiä sähköpostissa. |
|
| |||
| |||
| Se voisi olla, että yksi henkilö lähettää tavaraa, joka ei ole tavallinen.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitko oikeus klikkaa Punaisen Ristin ja valitse Copy Image Location ja sitten Internet Explorerin ja liitä mitä kopioidaan osoitepalkissa? Katso, jos se tuo kuva ylöspäin. Jos se on edelleen punaisen ristin tiedät henkilön, joka lähetti se on ongelma. En tiedä, onko se mahdollista oikealle klikkaa Punaisen Ristin niin se ei välttämättä toimi.
|
| |||
| |||
| Kirjoititte nämä virheellinen kuva sähköpostit ovat peräisin samasta henkilöstä. Sen, että henkilö, joka aiheuttaa ongelman, koska se ei ole liittyvät / embedding / myös kuvan oikein. Hän voi olla tiedostamattaan saattamisesta linkin, että kuvan sähköpostin sijaan todellinen kuva ... siis punainen x. Yksi tapa, jolla tämä tapahtuu, on, kun oikeus valitse tiedosto ja sitten "lähetä" ja sitten "sähköpostin vastaanottaja", se asettaa linkin sähköpostiin, ei todellinen tiedosto. Että mitä se ei minun käyttäen xp. Vaikuttaa siltä, että sinun täytyy selvittää, miten tämä henkilö saa kuvan sähköpostiin. |